Ένα άπό τά γνωρίσματα τής κατεστημένης «σκέψεως», όπως έχουμε διαπιστώσει και σέ προηγούμενες αναλύσεις μας μέσα άπό τήν στήλη αυτή) είναι ή προβολή τών λεγομένων ψευδών διλημμάτων.
Τέτοια πεπλανημένα διλήμματα είναι διάφορα γνωστά μας, όπως τά σοσιαλισμός, καπιταλισμός, πολίτης, κράτος, αναρχία, ολοκληρωτισμός, «ελευθερία» νόμος, συντήρησις πρόοδος, κ.λπ., καθώς και τό επίκαιρο κοινωνική άσφάλισις, επενδύσεις.
Τά διλήμματα αυτά πού προβάλλει τό Σύστημα, παίζοντας μέ τήν πολιτική της τό παιχνίδι της εναλλαγής μεταξύ τών δύο ακραίων πόλων του τέτοιου κάθε τέτοιου ζεύγους δύο άκρων, έχουν τήν ρίζα τους στήν κοινή άντίληψι περί τών «αντιθέτων»:
Ό κοινός νους άναγνωρίζει στήν καθημερινή ζωή καί στήν φύσι ζεύγη αντιθέτων εννοιών όπως: θερμό - ψυχρό, άνω - κάτω, φως - σκότος, καλός κακός κ.λπ. Ή προηγμένη, όμως, Ελληνική φιλοσοφική σκέψις άφ'ένός καί ή σημερινή επιστημονική έξέλιξις άφ έτερου έφεραν τόν άνθρωπο νά συνειδητοποίηση τήν πλάνη τών αντιθέσεων καί τήν ταύτησι τών δύο αντιθέτων σέ όψεις μιάς ποιότητος, πού ονομάσθηκε μέτρον.
Έτσι, π.χ., τό θερμό καί τό ψυχρό δέν αποτελούν δύο αντίθετες έννοιες, άλλά είναι διαφορετικές ποσότητες ή συγκεντρώσεις μιάς εννοίας πού ονομάζεται θερμική ενέργεια. Με τό μέτρον, λοιπόν, υπερβαίνονται οΐ αντιθέσεις.
Ή Εθνικιστική σκέψις είναι ανώτερη άπό τήν κατεστημένη άντίληψι-σοφιστεία, ακριβώς γιατί, όπως ή Ελληνική φιλοσοφία καί ή σύγχρονος Επιστήμη, υπερβαίνει τις αντιθέσεις καί αποβλέπει στό Μέτρον, τήν Χρυσή Τομή.
"Ας σημειωθή έδώ ότι ό Μαρξισμός αναζητά τήν σύνθεσι καί όχι τήν ύπέρβασι τών αντιθέσεων. Πρόκειται, όμως, περί ματαιοπονίας, διότι αυτά τά όποια θά ήσαν ουσία αντίθετα, άρα αμοιβαίως αποκλειόμενα, δέν είναι δυνατόν νά «συντεθούν» καί να αποτελέσουν κάτι τό νέο καί ενιαίο.
Αντίθετα, ό Εθνικισμός αναζητά τήν κοινή φύσι τών αντιθέτων, πράγμα πού οδηγεί στήν λογική κατάργησι τής αντιθέσεως, δηλαδή στήν ύπέρβασι αυτής καί εκείθεν στήν κατάκτησι τοϋ μέτρου.
Ή ψευδής άντίθεσις, στήν οποία θά αναφερθούμε σήμερα είναι ή άντίθεσις μεταξύ άκρας συλλογικότητος (ολοκληρωτισμός, σοσιαλισμός, κρατισμός) άφ’ ενός καί άκρας άτομικότητος (άναρχισμός, φιλελευθερισμός) άφ' έτερου.
Τό «μέτρον», μέ τό όποίον άπαντα ό Εθνικισμός καί λύνει αυτή τήν ψευδοαντίθεσι είναι ή οργανική κοινωνία καί τό οργανικό πολίτευμα.
"Οπως έχουμε ξανααναφέρει, ό άνθρωπος εμφανίζεται στήν φύσι καί στήν Ίστορία, πάντα σάν ομάδα καί ποτέ σάν άτομο. Στήν πορεία του μέσα στήν φύσι ό άνθρωπος εξελίσσεται σάν είδος καί φθάνει άπό τήν μορφή του ανθρωποειδούς στήν μορφή τοϋ σημερινού άνθρωπου, δημιουργώντας τις Φυλές.
Παράλληλα, όμως, εξελίσσεσαι καί πνευματικά, κατακτώντας τό σημερινό του πνευματικό επίπεδο.
Ή έξέλιξις αυτή λαμβάνει χώραν τόσο στό ατομικό έπίπεδο δημιουργώντας τήν ανθρώπινη προσωπικότητα, όσο καί στό συλλογικό επίπεδο, δημιουργώντας γιά κάθε φυλή τήν φυλετική ψυχή και την συλλογική Εθνική προσωπικότητα ή Εθνική Συνείδηση Αυτή ή τελευταία αποτελεί τήν βάσι της Συλλογικότητος.
'Η πρωτόγονη, ζωώδης συλλογικότης βασίζεται στήν ανυπαρξία τής ατομικής προσωπικότητος όπως συμβαίνει μέ τήν συλλογικότητα τής αγέλης. Αντίθετα, στήν εξελιγμένη ανθρώπινη κοινότητα ή ατομική προσωπικότης λειτουργεί καί αναπτύσσει τίς δυνατότητες της ενταγμένη μέθα στήν συλλογική Εθνική Συνείδησι, ή οποία επίσης κτίζεται καί εξελίσσεται διαρκώς, τροφοδοτούμενη συνεχώς μέ ιστορικές εμπειρίες άπό τίς άτομικές συνειδήσεις. .
Οι διάφοροι ολοκληρωτισμοί αποβλέπουν στήν πραγμάτωσι τής συλλογικότητος μέσω του υποβιβασμού ή τής έκμηδενίσεως τής άτομικότητος, όπώς π.χ. στόν κομμουνισμό, όπου ό άνθρωπος είναι απλώς μία παραγωγική μονάδα - ρομπότ, μέσα σέ μία συλλογική μηχανή.
Οι ακραίοι ατομικισμοί άφ' έτερου (άναρχισμός, ακραίος φιλελευθερισμός πολιτικός καί οικονομικός) αποβλέπουν στήν διάλυσι τής συλλογικότητος διογκώνοντας καί διαστρέφοντας τήν ατομικότητα σέ έναν ακραίο ατομικισμό.
"Ετσι σάν μόνη συνεκτική λειτουργία μεταξύ τών ατόμων παραμένει ή οίκονομική συναλλαγή (έξ οΰ καί ή αποθέωσις τής εννοίας τής αγοράς) καί ή συλλογικότης υποβαθμίζεται σε πρωτόγονα επίπεδα (φαινόμενο τής οχλοκρατίας στις δημοκρατίες).
Ό Εθνικισμός προτείνει σάν σύστημα αυτό πού παρέχει τό ορθόν μέτρον μεταξύ άτομικότητος και συλλογικότητος καί τήν αξονική συνανάπτυξι τών δύο. Τό σύστημα αυτό είναι το όργανικό σύστημα.
Θεμέλιος λίθος τοϋ όργανικού συστήματος είναι ή ενδιάμεσος δομή. Τό "Εθνος είναι ένα πολυάριθμο σύνολο μέσα στό οποίο τό άτομο αφανίζεται. Αντίθετα ή ολιγάριθμη τοπική κοινότης είναι ή ιδανική μονάδα μέσα στήν οποία ό άνθρωπος αναπτύσσεται ατομικά καλλιεργώντας παράλληλα τήν σϋλλόγικότητα. Αυτός είναι ό λόγος γιά τόν οποίον οί αρχαίοι έπίστευαν ότι ή Πόλις είναι ό πλέον πρόσφορος ανθρώπινος σχηματισμός, γιά τήν άνάπτυξι Πολιτισμού.
Ή ίδια ή φύσις έξ άλλου προσέφερε τήν πρώτη μονάδα γιά τόν σχηματισμό τών πόλεων. Πρόκειται γιά τήν μεγάλη οικογένεια (γένος, φατρία). Τά γένη σχημάτισαν τίς κώμες, οί δέ πόλεις άπετελέσθησαν άπό τόν συνοικισμό τών κωμών, τό "Εθνος τότε ώς κοινωνικός σχηματισμός προκύπτει σάν συμπολιτεία τών πόλεων, έννοια πού συνέλαβε ό Αλέξανδρος («κοινόν τών Ελλήνων») καί εφαρμόσθηκε αργότερα στό Βυζάντιο.
Σάν συμπέρασμα, λοιπόν, ή Τοπική Αύτοδιοίκησις είναι ή μία βάσις τοϋ οργανικού συστήματος.
Ή δεύτερη βάσις είναι οί διάφοροι κοινωνικοί κλάδοι. Μέ τόν όρο αυτό εννοούνται κυρίως οί παραγωγικοί κλάδοι τής οίκονομίας (αγρότες, κλάδοι της βιομηχανίας, επιστήμονες κ.λπ.), άλλά καί κλάδοι κοινωνικοί μέ μή οίκονομικό αντικείμενο (οί ασχολούμενοι μέ τίς τέχνες, τήν Παιδεία κ.λπ.).
Στήν εσωτερική όργάνωσι των κλάδων συναντώνται όλοι οί παράγοντες τοϋ κάθε κλάδου (εργοδοσία, τεχνικοί, εργάτες) καθορίζοντας έτσι τίς σχέσεις τους καί υπερβαίνοντας τήν μαρξιστική «ταξική πάλη».
Ή Τοπική Αύτοδιοίκησις μέ τίς διάφορεςβαθμίδες της μάς δίδει τήν όριζοντία δομή του κοινωνικοπολιτικού συστήματος, όπως τό προτείνει ό Εθνικισμός, ένώ ή όργάνωσις τών κοινωνικών κλάδων δίδει τήν κάθετο δομή.
Μέ τήν αρμονική πλοκή τους οί δύο θεσμοί, όπως ακριβώς πλέκονται οί ίνες ενός ύφασματος κατά τίς δύο κατευθύνσεις και μέ τήν ορθή έκπροσώπησί τους άπό κατάλληλα συλλογικά σώματα, παράγουν τό Εθνικιστικό οργανικό πολίτευμα, τό όποιο, σάν άλλος «Πλάτωνος Πολιτικός» θα κληθή νά νομοθέτηση ό Εθνικιστής Νομοθέτης.
Π.Κ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΕΥΠΡΕΠΗ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ