ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΑΙΜΟΣ BLOG ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΤΟΣ 2022, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ



Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».Δεν είναι κακό να μην αισθάνεται κανείς Έλληνας, όπως και να πιστεύει άκριτα, όπου αυτός θέλει, τόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλωστε το κάνουν αυτό, κακό είναι να διαστρεβλώνει την αλήθεια με ανύπαρκτες γνώσεις και ψεύδη! ”Το πολιτικό σύστημα θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.”

Τα κόμματα αντανακλούν κοινωνικές πραγματικότητες και ιδεολογικές αφετηρίες. Και μονάχα όταν η ίδια η κοινωνία τα απορρίψει, περνούν στην Ιστορία.

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Φίλε Δημοκράτη.Ο παπουτσής ξυπόλητος κι ο ράφτης μπαλωμένος.


Βαρέθηκα να ακούω τα ίδια κάθε μέρα.
Αν θες να λέγεσαι δημοκράτης, 
γίνε πρώτα...


Φασίστες, αναρχικοί, ρατσιστές και κάθε λογής χαρακτηρισμοί για τον κάθε ένα από μας.

Κατ' αρχήν καλό θα ήταν να ορίσουμε τις έννοιες από κάθε λέξη πριν συνεχίσω τα λεγόμενά μου.

Έχουμε και λέμε:

Φασισμός: Δικτατορικό καθεστώς που, με αρχηγό το Μουσολίνι, επικράτησε στην Ιταλία.
Φασίστας: Οπαδός του φασισμού.
Ναζισμός: Η ιδεολογία του γερμανικού εθνικοσοσιαλισμού και το καθεστώς που δημιούργησε.
Ναζιστής: Οπαδός του ναζισμού.
Κομμουνισμός: Κοινωνικοοικονομική θεωρία και σύστημα που πρεσβεύει την κατάργηση της ατομικής ιδιοκτησίας και των κοινωνικών τάξεων, ως τελικό στάδιο του μετασχηματισμού της κοινωνίας σε μια κοινωνία ισότητας.
Κομμουνιστής: Οπαδός του κομμουνισμού.
Αναρχία: Έλλειψη τάξης που οφείλεται σε ανυπαρξία ή κακή λειτουργία: α. του κράτους και των οργάνων του και β. συγκεκριμένων κανόνων για ορισμένο θέμα.
Αναρχικός: Οπαδός της αναρχίας.
Αναρχισμός: Πολιτικοκοινωνική ιδεολογία που αρνείται κάθε καταναγκασμό του ατόμου από οποιαδήποτε εξουσία.
Εθνικισμός: Η άποψη που ενθαρρύνει την έκφραση και την καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης ή αφοσίωση των ατόμων στο έθνος στο οποίο ανήκουν, χωρίς όμως καμία διάθεση υποτίμησης ή περιφρόνησης άλλου έθνους.
Εθνικιστής: Αυτός που αγωνίζεται για τα δικά του εθνικά ιδεώδη με πάθος, αλλά χωρίς να παύει να αναγνωρίζει και να σέβεται τα δίκαια άλλων εθνών.
Πατριώτης: Αυτός που αγαπάει την πατρίδα του.

Δημοκρατία: Πολιτικό σύστημα που στηρίζεται στην αρχή της λαϊκής κυριαρχίας και που λειτουργεί με βάση τη βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών. 
Δημοκράτης: Οπαδός του δημοκρατικού πολιτεύματος, υποστηρικτής των αρχών και των θεσμών της δημοκρατίας.
(Οι ερμηνείες που χρησιμοποιήθηκαν είναι από λεξικό της Νέας Ελληνικής γλώσσας)

Αφού λοιπόν πλέον μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα για ορολογίες που πιθανόν να χρησιμοποιηθούν μπορούμε να συνεχίσουμε.

Φίλε Δημοκράτη!

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την επίθεση της ολότητας σε ανθρώπους που αποφάσισαν να δώσουν δύναμη σε κάτι διαφορετικό σε αυτή τη χώρα.

Μετά τις εκλογές του 2012, έχουν γεμίσει οι πόλεις αφίσες και συνθήματα ενάντια στον φασισμό, στη Χ.Α., έχουνε γεμίσει αντιφασιστικά φεστιβάλ και όλα τα σχετικά.
 
Αυτό το οποίο δεν μπόρεσα να καταλάβω φίλε δημοκράτη, είναι ότι όπως εσύ με τη δημοκρατική διαδικασία της ψήφου σου έδωσες δύναμη στους ανθρώπους που σε εκφράζουν περισσότερο, έτσι και ο συνάνθρωπος σου, ένας άλλος δημοκράτης έκανε το ίδιο.
 
Το ότι και οι 2 ψηφίσατε κάτι διαφορετικό, σε μια εντελώς δημοκρατική διαδικασία, αλλά με εντελώς διαφορετικές απόψεις, 2 διαφορετικά κόμματα που συμμετείχαν και τα 2 με όλες τις νόμιμες δημοκρατικές διαδικασίες, ποιος σου δίνει το δικαίωμα να κρίνεις την επιλογή του συνανθρώπου σου κατά πόσο ήταν σωστή ή λάθος;

Γιατί λοιπόν την απόφαση που πήραν 425.980 συμπολίτες σου να ψηφίσουν κάτι το οποίο δεν εκφράζει εσένα να είναι λάθος και να θέλεις τόσο πολύ να τους τσακίσεις; Σήμερα αυτοί ξεπερνούν το 1.000.000 και ίσως αύριο τα 3.000.000.


"ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ, ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΑΖΙΣΜΟ!"

Έχω κουραστεί να βλέπω τα συνθήματα σε φυλλάδια και σε τοίχους. Κατ' αρχήν όπως βλέπεις από τις έννοιες και τις ορολογίες παραπάνω,αν θέλεις να τσακίσεις φασίστες θα πρέπει να πάς στην Ιταλία. Επίσης ναζιστές θα βρεις στη Γερμανία μιας που και τα 2 είναι καθεστώτα που αναφέρονται στα πολιτικά συστήματα των χωρών τους.
 
Μην ξεχνάμε πως σαν Έλληνες πολεμήσαμε και τους φασίστες αλλά και τους ναζιστές. Εσύ απλά θέλεις να τσακίσεις (και δεν μπορώ να καταλάβω το τόσο μίσος πίσω από τη λέξη τσακίζω) τους Εθνικιστές της χώρας σου.
 
Όπως προαναφέρεται ο εθνικιστής είναι αυτός που αγωνίζεται για τα δικά του εθνικά ιδεώδη με πάθος, αλλά χωρίς να παύει να αναγνωρίζει και να σέβεται τα δίκαια άλλων εθνών. Κάποιος σαν κι εσένα δηλαδή.
 
Όλα αυτά δεν πρεσβεύεις με τη δύναμη της ψήφου σου; Τα δικά σου εθνικά ιδεώδη δεν θέλεις να βελτιώσεις. Άρα θέλεις να τσακίσεις τον εαυτό σου; Γιατί..; Μήπως είμαστε όλοι εθνικιστές αλλά παίζουμε με τις λέξεις;

Εγώ για παράδειγμα είμαι πατριώτης.

Γεννήθηκα στην Ελλάδα, μεγάλωσα και πήγα σχολείο στην Ελλάδα, έμαθα Ελληνικά, σπούδασα σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο, πήγα φαντάρος στον Ελληνικό Στρατό και πλέον εργάζομαι στην Ελλάδα ως ελεύθερος επαγγελματίας, πληρώνοντας όλα όσα με υποχρεώνουν. Ναι φίλε μου, είμαι πατριώτης από επιλογή.
 
Αυτό όμως δεν με κάνει ούτε φασίστα ούτε ναζιστή.
 
Ούτε αν η ψήφος μου δεν είναι όμοια με τη δική σου έχεις το δικαίωμα να με τσακίσεις. Πλέον όποιος έχει πάνω του κάτι σχετικό με την Ελλάδα τον αποκαλείτε όλοι φασίστα και τον κοιτάτε με μισό μάτι. Πραγματικά γιατί; Τι μπορεί να σας έκανε σε προσωπικό επίπεδο; Έχω ένα Αρχαιοελληνικό τατουάζ και όποιος το βλέπει με ρωτάει αν είμαι φασίστας, οπαδός της Χ.Α. και όλα τα σχετικά. Το ότι έχω αγάπη για την πατρίδα μου, την Ιστορία της και όλα τα ιδεώδη δεν το σκέφτεται κανένας.


Η απάντηση μου πρέπει να συμβαδίζει με τις απόψεις αυτού που ρωτάει προκειμένου να ικανοποιηθεί ο εσωτερικός του εγωισμός. Όχι κύριοι. ΠΑΝΤΑ υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος. Φίλοι και γνωστοί μου λένε πως με τις απόψεις σου δεν θα σε δεχόταν ποτέ η ΧΑ και ας είσαι Φιλέλληνας.
 
Το θέμα δεν είναι να νοιώσω ότι ανήκω κάπου. Το θέμα είναι να έχω ανοιχτό το μυαλό μου και να σκέφτομαι. Να σταματήσω να αναμασάω χιλιοπαιγμένες κασσέτες του τύπου, τσακίστε τους φασίστες, όχι στο ρατσισμό, αλληλεγγύη στον τάδε αναρχικό κ.ο.κ.!

Σαν σκεπτόμενος άνθρωπος, ΑΝ έβλεπα φασίστα με την πραγματική έννοια κι εγώ θα ήθελα να τον τσακίσω, αλλά έναν εθνικιστή ποτέ. Κάποιον που νοιάζεται για τα ιδεώδη της χώρας του απλά τον συνερίζομαι γιατί αυτό κάνω κι εγώ.
 
Όχι στο ρατσισμό. Συμφωνώ. Απλά αυτό που ποτέ δεν θα καταλάβει το σύνολο είναι το εξής. Ρατσισμός δεν είναι μόνο ο φυλετικός. Θα βάζατε ποτέ έναν δολοφόνο Έλληνα στο σπίτι σας; Μάλλον όχι. Άρα είστε ρατσιστές απέναντι στους δολοφόνους

Κάποιοι άνθρωποι δεν θέλουν παράνομους ανθρώπους στα σπίτια τους. Όπως ένας παράνομος (δολοφόνος) Έλληνας δεν είναι ευπρόσδεκτος στο σπίτι σου, για κάποιους ένας παράνομος (χωρίς τα νόμιμα έγγραφα) άνθρωπος δεν είναι ευπρόσδεκτος στη χώρα που για πολλούς τη βλέπουμε και σαν σπίτι μας.
 
Ποτέ δεν είπα όχι στους μετανάστες. Αρκεί να μάθουν τη γλώσσα μας για να μπορούμε να συνεννοηθούμε, να πάνε και αυτοί να υπηρετήσουν για την πατρίδα όπως κι εγώ και να φορολογούνται με το ίδιο σύστημα όπως κι εγώ για τις δουλειές τους. Άνθρωποι είμαστε όλοι.
 
Απλά ίδια αντιμετώπιση πρέπει να έχουμε σε όλα και όχι μόνο σε όσα συμφέρει να λέτε μερικοί. Όσο για τους μη νόμιμους που κάποιοι είστε ενάντια στο να φύγουν, απλά μπορείτε να τους πάρετε σπίτια σας και να τους προσέχετε. Και να τους ταΐσετε και όλα τα σχετικά. Όποιος το κάνει είναι άξιος θαυμασμούΑπλά βαρέθηκα να ακούω μόνο λόγια...

Οπότε ως δημοκράτες που στηρίζουμε όλοι το δημοκρατικό πολίτευμα και την ελευθερία του λόγου, ας αφήσουμε τον κάθε νόμιμο εκπρόσωπο να εκφραστεί με τη δική του φωνή και πυγμή. Δεν θέλω να πιστεύω ότι όλοι οι άνθρωποι είναι χαζοί.
 
Αν ανοίξουμε λίγο το μυαλό μας θα δούμε ποιος και τι κάνει για το καλό αυτής της χώρας κάνοντας μας να ελπίζουμε για ένα καλύτερο μέλλον.  Τάσσομαι απόλυτα υπέρ  του κόμματος που με εκφράζει περισσότερο στον τρόπο που σκέφτομαι.
 
Δεν κρίνω κανέναν για τις επιλογές του και δεν επιτρέπω σε κανέναν να με κρίνει.
 
Εγώ με τη δική μου δύναμη και ψήφο, είμαι υπεύθυνος για τα τεκταινόμενα αυτής της χώρας. Αν αυτοί που στήριξα με απογοητεύσουν, τότε θυμήσου πως έχω κι εγώ δικαίωμα στο λάθος. Τουλάχιστον θα φροντίσω να μην το επαναλάβω όπως κάνουν εκατομμύρια άνθρωποι σαν εσένα και σαν εμένα προκειμένου να έχουν ατομικό όφελος.
 
Κάνε τον αγώνα σου, αλλά άσε κι εμένα να κάνω τον δικό μου, γιατί δυστυχώς αν θες να λέγεσαι δημοκράτης, γίνε πρώτα...

 

Ο Ιωάννης Μεταξάς 

και το “ΟΧΙ” της 28ης Οκτωβρίου
































10.000 Έλληνες live στην συγκέντρωση ενάντια στις παράνομες διώξεις κατά της Χρυσής Αυγής.




Χιλιάδες Έλληνες καταφθάνουν στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια τις πολιτικές διώξεις κατά του Αρχηγού και των βουλευτών της Χρυσής Αυγής


Οι αστυνομικές δυνάμεις έχουν αποκλείσει την περιοχή όμως όλο και περισσότεροι Έλληνες προσέρχονται στην μεγαλειώδη συγκέντρωση συμπαράστασης στον σταθμό Λαρίσης
Η Χρυσή Αυγή είναι εδώ! 
Τίποτα δεν λυγίζει τους Εθνικιστές

26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1903 ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΜΕΛΑΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΕΝΔΟΞΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ!

ΚΟΜΙΤΑΤΖΗΔΕΣ, ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΣΠΕΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ..

Σαν σήμερα, 26 Οκτωβρίου του 1903, μια από τις πλέον μελανές σελίδες του Μακεδονικού Αγώνα. Μια ιστορία που δυστυχώς λίγοι στις μέρες μας γνωρίζουν και αφορά στις σφαγές Ελλήνων από Βουλγάρους σε ναό του Νευροκοπίου.

Ύπεράνω της κεντρικής εισόδου της έκκλησίας του Άγιου Δημητρίου εις το Κάτω Νευροκόπι (το παλαιόν Ζίρνοβον) άπλούται έκτενής τοιχογραφία φιλοτεχνηθείσα το 1874 και παριστάνουσα τον ύπό του άγίου Δημητρίου κατά το 1207 φόνον του έπιχειρήσαντος να καταλάβη την Θεσσαλονίκην ήγεμόνος των Βουλγάρων Σκυλογιάννη.

Το ίδιον θέμα έπαναλαμβάνεται και εις το τέμπλον της ιδίας έκκλησίας, καθώς και εις μίαν μικράν νεωτέραν φορητην εικόνα εις το προσκυνητάρι επίσης της ιδίας έκκλησίας.

Οι Βούλγαροι, οι όποιοι κατέλαβον βιαίως την έκκλησίαν αύτήν, άπό το 1903 εως το 1913 και πάλιν άπό το 1941 εως το 1944, δεν κατενόησαν τον συμβολισμόν της παραστάσεως, ήρκέσθησαν δ’ απλώς να άπαλείψουν και άπό την τοιχογραφίαν και άπό το τέμπλον την έλληνικήν ονομασίαν του άγίου και να την άντικαταστήσουν διά της σλαβικής.'Н εκκλησία αύτη ολίγον επειτα άπό την άνέγερσίν της ύπό της έλληνικής κοινότητας, αφ’ ένός μεν ύπό την πίεσιν των Βουλγάρων, αφ’ ετέρου δε λόγω της ελαστικής πολιτικής του Οικουμενικού Πατριαρχείου, έχρησιμοποιείτο έναλλάξ υπό των δύο μερίδων.

’Αλλά η συνεχής εκ μέρους των Βουλγάρων δημιουργία επεισοδίων έντός αύτης έναντίον των Ελλήνων, είχεν αναγκάσει τους Τούρκους το 1899 να άπαγορεύσουν την λειτουργίαν της. 

Παρά τας επιμόνους προσπαθείας του μητροπολίτου Νικοδήμου έπί δύο ολόκληρα ε'τη, δεν κατέστη δυνατον το Οίκουμενικόν Πατριαρχείον να ένεργήση, ώστε να άνοιχθή και πάλιν αυτη και να παραχωρηθή εις τους 'Έλληνας.

’Αντί τούτου οι Βούλγαροι έπέτυχον τον Φεβρουάριον του 1903 η έκκλησία να παραχωρηθή από κοινού και εις αύτους και εις "Ελληνας, διά να τελήται η λειτουργία έναλλάξ, την μίαν Κυριακήν ελληνιστί διά τους "Ελληνας και την άλλην σλαβιστί διά τους Βουλγάρους.

’Αλλά την 26ην ’Οκτωβρίου του 1903 εις το διάστημα, κατά το όποιον έμεσολάβησε άπό της παραιτήσεως του Νικοδήμου μέχρι της έκλογής και της άφίξεως του Θεοδωρήτου, οι Βούλγαροι είσελθόντες έντός της εκκλησίας συνέλαβον και έσφαξαν τρεις εκ των προεστων του Κάτω Νευροκοπίου.

«Περί την δεκάτην λοιπόν ώραν της πρωίας, άφηγείται ο Θεοδώρητος, τα εν λόγω ανθρωπόμορφα τέρατα, άτινα, ως λέγεται, εύρίσκοντο εν Ζιρνόω άπό 2-3 ημερών φιλοξενούμενα ύπό του ούραγγοταγκομόρφου και διαβοήτου Ζίρνοβαλη φωτογράφου Ιβχν Τοδώρωφ, όστις και δίκην ’Ιούδα ώδήγησε τους κακούργους εις την έκκλησίαν ένοπλος και αύτός, με ξίφη παλλόμενα είσήλασαν εις αύτήν, και άφού έταξαν φρουρούς εν τε τφ νάρθηκι έπί των θυρών ήρξαντο, ως λύκοι αιμοχαρείς εν μέσω ποιμνίου, άναζητούντες τα θύματα αύτών, άτινα και άνευρόντες και δέσαντες διά σχοινιών, άπήγαγον της ’Εκκλησίας, μήτε την ιερότητα αύτης μήτε τον άγρυπνον δικαιοκρίτην σεβασθέντες μηδέ φοβηθέντες, ύπερακοντίσαντες δε εν τη άθεοφοβία και τη θηριωδία και αύτους τους αίμοβορωτέρους είδωλολάτρας.

Το φρικώδες τούτο άνοσιούργημα των δολοφόνων ένέσπειρεν εκ νέου τον τρόμον και την φρίκην τοις τε εν Ζιρνόβω και τοις εν Κάτω Βροντού και οπουδήποτε άλλαχού άναθαρρήσασι τέως ήμετέροις, έξαναγκασθείσι μάλιστα μετά τινας μήνας να ύπογράψωσι άναφοράν προς την ενταύθα 'Υποδιοίκησιν, δηλούντες ότι, άνέκαθεν δήθεν Βούλγαροι όντες, ως έκκλησιαστικήν αρχήν άναγνωρίζουσι τον πρωτότοκον του Σατανά, τον εν Κωνσταντινουπόλει ’Έξαρχον, εν τε τη ’Εκκλησία δε και τη σχολή έπιθυμοϋσι να ε'χωσι την έθνικήν αύτων γλώσσαν.Μάτην η Μήτηρ Έκκλησία, πληροφορηθείσα παρά του άγαπητου ’Αδελφού 'Αγίου Δράμας το φρικτον άνοσιούργημα, . . . άπέστειλε μετ’ ολίγον ενθεν μεν εν μεγάλω σχήματι συλλυπητήριον Γράμμα, ένθεν δε 40 ολας τ. λίρας διά τας μάλλον έπειγούσας άνάγκας της Κοινότητας, οι λεγόμενοι ήμέτεροι τόσον ήσαν κατεπτοημένοι, ώστε οότε εύχαριστήριον Γράμμα να ύπογράψωσι προς την Έκκλησίαν, ουτε το προσημειωθέν αύτης συλλυπητήριον ν’ άναγνώσωσι επ’ Εκκλησίας έτόλμησαν διά τον φόβον των δολοφόνων, άπειλησάντων θάνατον παντί, όστις θα έτόλμα ούχί πλέον να πράξη τι, άλλά και μόνον να όμιλήση του λοιπού ύπέρ της ’Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. 

Μάτην έπίσης ο τότε διευθύνων το εν Σέρραις Έλληνικόν Προξενείον φέρελπις και άξιόλογος υιός του διάσημου Μακεδόνος εν Έλλάδι πολιτευτου Στεφάνου Δραγούμη κ. ’Ίων άμα τω θλιβερώ άγγέλματι άνέλαβε και έξετέλεσε το επίπονον, άλλα και τα μάλιστα ριψοκίνδυνον ταξείδιον άπό Σερρών εις Δράμαν, Ζίρνοβον, ενθα και λόγω και ε'ργω διά γενναίας συνδρομής παρεμύθησε τους τε άλλους και ιδία τας άπορφανισθείσας οίκογενείας των δυστήνων θυμάτων» 

Έκτοτε και μέχρι του 1913 το Κάτω Νευροκόπιον παρέμεινεν ύπό την τρομοκρατίαν των Βουλγάρων, οι όποιοι δεν παρέλειψαν να έπαναλάβουν τα έναντίον των Ελλήνων της μικράς αύτης πόλεως έγκλήματά των διά νέας έπιθέσεως τα Χριστούγεννα του 1906

defencenet.gr


Καζάς Δράμα: Οργάνωση και δράση των αγωνιστών του Μακεδονικού Αγώνα (1870-1908)

http://yaunatakabara.blogspot.gr/2012/06/1870-1908.html