ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΑΙΜΟΣ BLOG ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΤΟΣ 2022, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ



Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».Δεν είναι κακό να μην αισθάνεται κανείς Έλληνας, όπως και να πιστεύει άκριτα, όπου αυτός θέλει, τόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλωστε το κάνουν αυτό, κακό είναι να διαστρεβλώνει την αλήθεια με ανύπαρκτες γνώσεις και ψεύδη! ”Το πολιτικό σύστημα θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.”

Τα κόμματα αντανακλούν κοινωνικές πραγματικότητες και ιδεολογικές αφετηρίες. Και μονάχα όταν η ίδια η κοινωνία τα απορρίψει, περνούν στην Ιστορία.

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Περιοδικό Crash: Ποιοι κρύβονται πίσω από τις «ακροάσεις» στελεχών της Χρυσής Αυγής.


Στο περιοδικό Crash που κυκλοφορεί σήμερα Τετάρτη παρουσιάζεται σειρά βαρυσήμαντων στοιχείων για τις παράνομες παρακολουθήσεις βουλευτών και στελεχών της Χρυσής Αυγής από την μνημονιακή χούντα. Παραθέτουμε αυτούσια αποσπάσματα από το σχετικό άρθρο:

«Όλα ξεκίνησαν με τη Γαλάζια Στρατιά του Παναγιώταρου και από τους φόβους υπηρεσιών ασφαλείας της Γερμανίας και της Γαλλίας για την ανεξέλεγκτη δράση, ακόμη και για προβοκάτσιες εκ μέρους της ελληνικής ακροδεξιάς»
«Μετά τα γεγονότα στη βίλα Αμαλία, με εντολή του τότε υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Δένδια, ΕΥΠ και ΔΑΕΕΒ παρακολουθούσαν στελέχη και μέλη της Χρυσής Αυγής. Από τότε ξεκίνησε η ανάφλεξη και στις δύο υπηρεσίες με παραιτήσεις και αποκεφαλισμούς στελεχών»
«Η ενασχόληση της ΕΥΠ με τη Χρυσή Αυγή ουσιαστικά απαιτήθηκε από τις γερμανικές υπηρεσίες και κυρίως από την BFV, αλλά και τις υποχρεώσεις της ελληνικής υπηρεσίας να συμμετέχει και να συνεισφέρει στις διάφορες ευρωπαϊκές ειδικές συζητήσεις»
«Ο Νίκος Δένδιας μοίρασε την αποστολή παρακολούθησης της Χρυσής Αυγής τόσο στη ΔΑΕΕΒ όσο και στην ΕΥΠ. Θα εξασφάλιζε έτσι ροή πληροφοριών από δύο διαφορετικές και αντίπαλες υπηρεσίες για το ίδιο αντικείμενο, έχοντας παράλληλη και τη δυνατότητα σύγκρισης δυνατοτήτων και εχεμύθειας»
«Στον Κουζήλο της ΕΥΠ ανατέθηκαν οι νόμιμες τηλεφωνικές παρακολουθήσεις, στον δε Τζοϊτη της ΔΑΕΕΒ εκείνες με την απόλυτη εμπιστευτική και ευαίσθητη χρήση των περιβόητων κινητών συσκευών (βαλιτσάκια), τα οποία ενεργοποιούνται χωρίς εισαγγελικές διατάξεις…»
«Μερικές από τις παράνομα υποκλαπείσες τηλεφωνικές συνομιλίες και επαφές, η ΔΑΕΕΒ βιαστικά έσπευσε να τις ενσωματώσει στη σχετική δικογραφία. Αντιλαμβανόμενοι κάποιοι ότι το υλικό προέκυψε με όχι νόμιμες και προβλεπόμενες διαδικασίες, φρόντισαν να τις αφαιρέσουν! Έτσι εξηγείται και ο ισχυρισμός και η καταγγελία του Ηλία Κασιδιάρη ότι οι ανακριτικές αρχές επικαλέσθηκαν τηλεφωνικές συνομιλίες τους, που βρίσκονται στο φάκελο της δικογραφίας για να του απαγγελθούν κατηγορίες, αλλά στη συνέχεια εξαφανίστηκαν»
«Η συλλογή πληροφοριών και στοιχείων της Χρυσής Αυγής βασίστηκε στις άρσεις τηλεφωνικού απορρήτου και τις νόμιμες τηλεφωνικές παρακολουθήσεις, αλλά και στις άλλες τυπικά ανύπαρκτες και παράνομες δυνατότητες τηλεφωνικών υποκλοπών, που είχαν αποκτήσει επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ»
Τις καταγγελίες για παρακολούθηση των τηλεφώνων, είχε κάνει και από τις 9 Μαρτίου του 2014 με άρθρο του Αρχηγός της Χρυσής Αυγής, Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος: Γνωρίζουν ότι είμαστε ΑΘΩΟΙ και γι’ αυτό είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΝΟΧΟΙ!

Το βρώμικο πολιτικό παιχνίδι πίσω από την ξεκάθαρα ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΩΞΗ κατά της Χρυσής Αυγής
Οχι! Μην έχετε την παραμικρή, την ελάχιστη αμφιβολία ότι οι αρχές και αναφέρομαι ιδιαίτερα στις λεγόμενες αρχές «ασφαλείας» έχουν έστω και την ελάχιστη αμφιβολία για την ΑΘΩΟΤΗΤΑ μας. Για το γεγονός ότι ΠΑΡΑΝΟΜΑ και ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ευρισκόμεθα στις φυλακές.
Γνωρίζω πολύ καλά και μας το είπε και η εισαγγελεύς ποινικής διώξεως όταν οδηγηθήκαμε σε αυτήν. Μας είπε παρουσία συνηγόρων ότι υπάρχουν και ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΕΣ της δολοφονίας καταγραφές των τηλεφωνημάτων μας, καταγραφές τις οποίες ποτέ δεν είδαμε στην δικογραφία... Σύμπτωση ότι τις ίδιες ακριβώς ημέρες ο υπεύθυνος παρακολουθήσεων της ΕΥΠ αξιωματικός παύθηκε από την θέση του;
Είμαι απόλυτα ΒΕΒΑΙΟΣ και αυτήν την άποψη συμμερίζεται και η συντριπτική πλειοψηφία της κοινής γνώμης ότι ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ το τηλέφωνό μου. Γιατί δεν βγάζουν στον αέρα και στην δικογραφία τις συνομιλίες μου;
Μα για τον απλούστατο λόγο ότι από αυτές θα προέκυπτε ότι είμαι ΑΘΩΟΣ και όχι ένοχος. Θα αποδεικνυόταν καθαρά ότι δεν υπήρχε καμία «εγκληματική οργάνωση».
Όσο για την κατηγορία περί «εγκληματικής οργανώσεως» τα είπε όλα ένας δημοσιογράφος του χώρου της Ν.Δ., ο Μ. ΚΟΤΤΑΚΗΣ, όταν έγραψε ότι αυτή η κατηγορία εις βάρος μας είναι «ΕΝΑ ΝΟΜΙΚΟ ΕΥΡΗΜΑ που... επινοήθηκε
ΟΧΙ! Δεν έχουν αμφιβολία ουδεμία για την αθωότητά μας. Μας κρατούν στην φυλακή γνωρίζοντας ότι δεν είμαστε ένοχοι, γνωρίζοντας τις συνομιλίες μας στα τηλέφωνα που αυτοί παρακολουθούσαν. Στον ανακριτή που με προφυλάκισε ζήτησα να έλθουν στο φως οι συνομιλίες μου. Αυτό ΤΕΧΝΙΚΑ ΓΙΝΕΤΑΙ. Γιατί δεν το κάνουν;
Μα για να μην αποδειχθεί η αθωότητά μας και να πέσει σαν χάρτινος πύργος η κατηγορία περί «εγκληματικής οργανώσεως». Παρακολουθούσαν και γνωρίζουν τα πάντα και μας κρατούν αθώους στην φυλακή. Γιατί;
Για βρώμικους πολιτικούς σκοπούς, για ψήφους και μόνον. Είναι τύραννοι, είναι ΕΝΟΧΟΙ και αυτό περίτρανα θα αποδειχθεί ό,τι και να κάνουν.

ΔΕΞΙΑ-ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.


Παρατηρώντας τις ιδέες των ανθρώπων για την ζωή, την πολιτική, την κοινωνία, τον κόσμο, τη μεταφυσική θα διαπιστώσουμε εύκολα πως αυτές μπορούν να ταξινομηθούν σε δυο σαφείς και αντίθετους ιδεολογικούς πόλους. 

Δύο διαφορετικές κοσμοθεωρίες. 

Την δεξιά και την αριστερά. Πρόκειται για του όρους του γνωστού πολιτικοϊδεολογικού φάσματος, δεξιάς-αριστεράς, το οποίο χρησιμοποιούμε όλοι στις καθημερινές μας συζητήσεις. Λέμε πως ο τάδε είναι «δεξιός» ή «αριστερός» και καταλαβαίνουμε αμέσως ποιες είναι οι βασικές του αντιλήψεις για όλα τα θέματα. Λέμε πως το τάδε κόμμα είναι κεντρώο και κατανοούμε τι πρεσβεύει περίπου σε κάθε ζήτημα.

Πως όμως επιλέγει κάποιος τις ιδέες τους; Είναι η συνείδησή μας σαν ένα λευκό χαρτί και κάποια στιγμή ξαφνικά αποφασίζουμε τις ιδέες που θα ακολουθήσουμε; Η επιλογή των ιδεών είναι τυχαία, ή επηρεάζεται από κάπου; Μελετώντας τους ψυχολογικούς τύπους, προκύπτει πως τα ψυχικά χαρακτηριστικά, αυτό που λέμε χαρακτήρας, επηρεάζουν όσο τίποτε άλλο την ιδεολογική τοποθέτηση. Οι ιδέες που ακολουθούμε συνδέονται απόλυτα με τον χαρακτήρα μας. Αν θελήσουμε να αλλάξουμε την ιδεολογία κάποιου ανθρώπου είναι τόσο δύσκολο όσο και το να μεταβάλουμε τον χαρακτήρα του. 

Ο χαρακτήρας του «αριστερού» διαφέρει από του «δεξιού» σε ορισμένα σημεία. Τα ψυχολογικά χαρακτηριστικά, επειδή προϋπάρχουν της ιδεολογίας, είναι αυτά που ευθύνονται εν τέλει με το αν κάποιος είναι αριστερός ή δεξιός. Δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε την ζωή μας, η μεταφυσική μας πίστη, η ηθική μας και η πολιτική μας ιδεολογία απορρέουν από τον εν γένει χαρακτήρα μας. 

Οι ψυχικές ιδιότητες οπωσδήποτε είναι προκαθορισμένες από την φύση. Εκ φύσεως γεννιέσαι με ορισμένα χαρακτηριστικά που σε διακατέχουν σε όλο τον βίο. Άλλος χαρακτηρίζεται σοβαρός, υπεύθυνος, μετρημένος, δειλός, άλλος γενναίος, θρασύς, κοινωνικός, πρόσχαρος, κτλ. Η παιδεία φυσικά και το κοινωνικό περιβάλλον οπωσδήποτε επηρεάζουν την εξέλιξη του χαρακτήρα, ωστόσο είναι δεδομένο πως με τον χαρακτήρα γεννιέσαι και δύσκολα γίνεσαι.

Οι δεξιοί είναι εκ φύσεως ιδεαλιστές που τοποθετούν πολύ ψηλά στην αξιολογική τους κλίμακα την συλλογική ταυτότητα στην οποία ανήκουν. Κοινώς ενδιαφέρονται, άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο, για το έθνος, για την κοινωνία, την πατρίδα, την θρησκεία, την οικογένεια, την ομάδα εργασίας τους. 

Χάριν του καλώς έχειν της συλλογικής τους ταυτότητας, συχνά παραμερίζουν το προσωπικό τους συμφέρον και αγωνίζονται για την επιβολή ιδεών, αξιών και πρακτικών που την ενδυναμώνουν ηθικά και υλικά. Τα παραπάνω δείχνουν ότι ο δεξιός έχει ιδιαίτερα αναπτυγμένη την αίσθηση του ανήκειν στην κοινωνία ως αναπόσπαστο μέλος της και αισθάνεται ως φυσική του αποστολή τον αγώνα για την βελτίωση της. Για τον λόγο αυτό ο δεξιός είναι πρόθυμος να περιορίσει τον εαυτό του χάριν του συμφέροντος της ολότητας και υποτάσσει την θέλησή του αυτοπροαιρέτως στην θέληση της κοινωνίας. Αυτός ο κοινωνισμός του δεξιού είναι έμφυτο στοιχείο του χαρακτήρα του. 

Απόρροιες του κοινωνισμού του είναι ο εθνικισμός, η πίστη στην παράδοση, στην θρησκεία, τους νόμους, στην ιεραρχία της κοινωνίας, στο κράτος και τους θεσμούς. Ο δεξιός για το συμφέρον της κοινωνίας δέχεται τον διαχωρισμό των ανθρώπων και την ιεραρχική δομή της κοινωνίας επιδεικνύοντας πειθαρχία και συμμόρφωση προς τα ισχύοντα και τα γενικώς παραδεγμένα διότι έτσι συμφέρει στην συλλογική αντότητα. 

Είναι συνήθως άτομο εργατικό με υπευθυνότητα που δεν θέλει να επιβαρύνει τους άλλους αλλά να αυτοσυντηρείται. Αρέσκεται στην τάξη και την ασφάλεια για να αφοσιωθεί στην εργασία του. Επίσης διάκειται φιλικά προς κάθε θεσμό της κοινωνίας διότι αναγνωρίζει την χρησιμότητά του και την προσφορά του στο κοινό καλό. Ιδιαίτερα θεσμοί όπως στρατός, αστυνομία, εκκλησία, δικαιοσύνη, κράτος, αποτελούν για τους δεξιούς αντικείμενα λατρείας. 

Εντούτοις, όχι σπάνια, ορισμένες φορές παρατηρείται να επιθυμεί να μεταβάλει τους θεσμούς αν κρίνει πως είναι προς το συμφέρον του έθνους ενώ οι ισχύοντες όχι. Έτσι λειτουργούν οι ριζοσπάστες δεξιοί, οπαδοί της αρχαίας θρησκείας, δεξιοί οπαδοί άλλων πολιτικών καθεστώτων, άλλου νομικού συστήματος, κτλ. 

Αυτοί επαναστατούν λόγω της ακραίας δεξιάς τοποθέτησής τους καθώς δεν μπορούν να ανεχθούν μια κατάσταση η οποία οδηγεί στον εκφυλισμό και την βλάβη της συλλογικής ταυτότητας. Αυτό ακριβώς τους διαφοροποιεί από τους αριστερούς. Οι επαναστάτες δεξιοί δεν πρέπει να συγχέονται επ’ ουδενί με τους αριστερούς διότι το κίνητρό τους είναι πάντα το καλό της συλλογικής ταυτότητας. 

Πολύ συχνά η επαναστατικότητα αυτή κάνει τους ριζοσπάστες δεξιούς να έρχονται σύγκρουση με τους μετριοπαθείς, οι οποίοι θέτουν την συλλογικότητα μεν υψηλά στις αξίες τους αλλά όχι και τόσο ώστε να διακινδυνεύουν από την ανατροπή του καθεστώτος.

Ο δεξιός ως υπερασπιστής της συλλογικής ταυτότητας μοιραία γίνεται εχθρός κάθε στοιχείου που απειλεί την κοινωνική συνοχή και το συμφέρον της κοινωνίας. Αυτός είναι ο λόγος που οι αλλοδαποί, οι αλλόφυλοι, οι αλλόθρησκοι, οι ομοφυλόφιλοι, ο μοντερνισμός, η αμφισβήτηση της ηθικής και των χρηστών ηθών, κάθε τι που μπορεί να δημιουργήσει ρήγμα στην εθνική ενότητα αντιμετωπίζονται από καχύποπτα μέχρι και ανοιχτά εχθρικά. 

Για τον δεξιό κάθε νεοτερισμός που μπορεί να πλήξει την κοινωνία δεν γίνεται αποδεκτός. Γι’ αυτό του αποδίδεται συχνά ο χαρακτηρισμός του συντηρητικού, δηλαδή αυτού που θέλει την διατήρηση των εθνικών παραδόσεων και ηθών και αντιτίθεται σε κάθε καινοτομία που υπονομεύει τα παραπάνω.

Ο αριστερός αντιθέτως είναι εγωιστής, αδιαφορεί για τους άλλους, λειτουργεί πάντα με γνώμονα το ατομικό του συμφέρον, είναι φίλαυτος και μπροστά στην καλοπέραση του παραγκωνίζει, λιγότερο ή περισσότερο, την κοινωνική ολότητα. 

Ο αριστερός ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση των προσωπικών του ορέξεων και φιλοδοξιών αδιαφορώντας για το κοινό καλό. Γι’ αυτόν δεν έχει σημασία η συλλογική οντότητα αλλά ο εαυτός του και το υλικό του συμφέρον. Είναι επομένως συνειδητός υλιστής, συνήθως οκνηρός και επιδιώκει να μην προσφέρει το παραμικρό αλλά να ζει εις βάρος των άλλων. Το καλώς έχειν της κοινωνίας είναι γι’ αυτόν παντελώς αδιάφορο, δεν αισθάνεται υποχρεώσεις, επιθυμεί όμως δικαιώματα και απολαβές. Γενικώς βλέπει τους άλλους ως εν δυνάμει θύματα προς εκμετάλλευση, γι’ αυτό πολύ συχνά είναι επιρρεπής και ενέχεται σε διάφορα εγκλήματα του κοινού ποινικού δικαίου.

Από τον χαρακτήρα του απορρέουν οι γνωστές ανατρεπτικές συμπεριφορές και αντιλήψεις. Ως φυγόπονος και ανεπρόκοπος απεμπολεί πάντα τις ευθύνες του και τις μετακυλύει στους άλλους, ιδιαίτερα στην κοινωνία, την αστυνομία, την θρησκεία, τον συντηρητισμό, την κυβέρνηση, τους πλούσιους κτλ.. 

Γι’ αυτόν όλοι οι άλλοι φταίνε πλην του ιδίου. Το έθνος με την παραδοσιακή ηθική, το κράτος με τους νόμους του, η κοινωνική τάξη, η ιεραρχία, η πειθαρχία, οι θεσμοί, αστυνομία, στρατός εκκλησία αποτελούν γι’ αυτόν κόκκινο πανί διότι θέτουν περιορισμούς στην ατομική του ασυδοσία την οποία αντιλαμβάνεται ως ελευθερία. Ο αριστερός στερούμενος κοινωνικής συνείδησης είναι υπέρ κάθε αντικοινωνικής συμπεριφοράς και ιδέας.

Διεκδικεί για τον εαυτό του κάθε δυνατό δικαίωμα και κάθε παροχή. Αντίθετα ως προς τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις του κάνει ότι είναι δυνατό για αποφύγει την εκτέλεσή τους. Για την επιτυχία του σκοπού του συνηθίζει να ενώνεται με άλλους ομοϊδεάτες του για να εκβιάσουν την κοινωνία και να κερδίσουν όποιες απολαβές μπορούν. 

Στην προσπάθειά του αυτή επιχειρεί να παρασύρει μαζί του όσους περισσότερους γίνεται για να διασπάσει την κοινωνία και να επιβάλει την αντικοινωνική του θέληση. Προκειμένου να χτυπήσει την εθνική ενότητα και την παραδοσιακή ηθική δεν διστάζει να προβάλει κάθε κοινωνική απαξία όπως η ομοφυλοφιλία, ο αντιρατσισμός, ο αντιεθνικισμός, ο εκφυλισμός, κτλ

Ωστόσο όλα τα παραπάνω προκειμένου να υποστηριχθούν επίσημα από το ανατρεπτικό τους κίνημα πρέπει να καταστούν «ηθικά». Η ηθική νομιμοποίηση των αριστερών με την οποία δικαιολογούν την καταστροφή της πατρίδος τους και του έθνους λαμβάνει χώρα με την επίκληση της θεωρίας της ισότητας και του ανθρωπισμού. 

Σύμφωνα με αυτή όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι και δικαιούνται προστασίας και αρωγής από το κράτος και την κοινωνία ανεξαρτήτως αν ανήκουν στο έθνος ή την συλλογική ταυτότητα. Έτσι όλα τα αντικοινωνικά στοιχεία, πχ. λαθρομετανάστες, μειονότητες, ανώμαλοι, προδότες, αντιρρησίες συνείδησης, οπαδοί καταστροφικών θρησκειών κτλ αποκτούν ηθική υπόσταση. Όλους αυτούς οι αριστεροί θέλουν να τους ενσωματώσουν στο ανατρεπτικό τους κίνημα για να πολεμήσουν το έθνος, που τους περιθωριοποίησε, από μίσος προς αυτό.

Πολλοί δεξιοί έχει παρατηρηθεί ότι πέφτουν θύματα αυτής της άθλιας προπαγάνδας και από αφέλεια και καλή πίστη γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης από τους αποστάτες. Πολλοί άνθρωποι πείθονται από το κήρυγμα του αριστερού ανθρωπισμού και περιθάλπουν τα αντικοινωνικά στοιχεία από ειλικρινή αισθήματα ελέους και αλληλεγγύης προς αυτούς. Βέβαια σπάνια κάποιος από αυτούς θα είναι γνήσιος αριστερός. Διότι οι αριστεροί δεν υποστηρίζουν τα αντικοινωνικά στοιχεία επειδή τα αγαπάνε αλλά επειδή είναι το μέσο για να κάνουν κακό στο έθνος. Γι’ αυτό ουδείς γνωστός αριστερός προσφέρει έστω και ένα ευρώ για να βοηθήσει πχ έναν αλλοδαπό κίναιδο που πεινάει. 

Αντιθέτως όσοι έχουν αποδεχθεί το αριστερό κήρυγμα συνήθως λυπούνται και βοηθούν τα χρίζοντα βοηθείας αντικοινωνικά άτομα αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις των πράξεών τους στο έθνος.

Αν η μοίρα το φέρει και ο αριστερός βολευτεί στο σύστημα που πολεμάει, τότε σε χρόνο μηδέν γίνεται συστημικός. Σκεφτείτε τους χιλιάδες αριστερούς δημοσίους υπαλλήλους που διόρισε το ΠΑΣΟΚ κατά τις προηγούμενες δεκαετίες. Στην αρχή, όταν πένονταν, ήταν όλοι επαναστάτες και αναρχικοί, ζητούσαν επανάσταση, σοσιαλισμό και ανατροπή του κοινωνικού καθεστώτος. Όταν όμως απέκτησαν εξουσία και άρχισαν να λαμβάνουν τους παχυλούς μισθούς του δημοσίου και τις μίζες, χωρίς να κοπιάζουν για τίποτε, όλα άλλαξαν. 

Από επαναστατικοί, έγιναν καθεστωτικοί, διότι πλέον δεν υπήρχε κανένας λόγος να ξεσηκώνονται εναντίον του συστήματος αφού πέτυχαν τον αρχικό σκοπό τους να ανήκουν σε αυτούς που ζουν εις βάρος των άλλων. 

Γνώριζαν πλέον πως η περεταίρω αμφισβήτηση του συστήματος πιθανόν να τους στοίχιζε αφού θα έβλαπτε σοβαρά τα συμφέροντά τους. 

Οι αριστεροί άπαξ και κερδίσουν αυτό που επιζητούν, δηλαδή την οικονομική και κοινωνική ανέλιξη τους χωρίς να καταβάλουν κόπο, εξακολουθούν να είναι αριστεροί, όχι όμως τόσο ριζοσπάστες, όσο ήταν κάποτε. Μιλάνε, διαμαρτύρονται, έχουν τις αυτές αντιλήψεις για τα πράγματα, όμως δεν πρόκειται να πράξουν κάτι πραγματικά ανατρεπτικό διότι πλέον έχουν αυτό που θέλουν. Τον βίο του παρασίτου. 

Τώρα εξελίσσονται σε μετριοπαθείς διότι δεν είναι χαζοί να διακινδυνεύσουν να χάσουν αυτά που κέρδισαν. Οι ίδιοι θα συγκρουστούν με τους πρώην συντρόφους τους που δεν επέτυχαν να λάβουν μέρος στην μοιρασιά της λείας και εξακολουθούν να διαμαρτύρονται. Διότι τους αριστερούς δεν τους νοιάζει κάτι άλλο πέραν του εαυτού τους και της καλοπέρασης τους. Ιδού, οι πασοκοποιημένοι αναρχοκομμουνιστές στα 80ς έπαψαν να ζητούν την εφαρμογή του σοσιαλιστικού μοντέλου μόλις έβαλαν το δάχτυλο στο μέλι.

Οι αριστεροί επαναστάτες ποτέ δεν επαναστατούν για το καλώς έχειν της πατρίδας αλλά για το δικό τους και μόνο συμφέρον. Αν οι σημερινοί ακροαριστεροί, είχαν μερικές χιλιάδες ευρώ στην τσέπη θα εγκατέλειπαν τις επαναστατικές ονειρώξεις στο πι και φι. Πάρτε για παράδειγμα την 17 Νοέμβρη, που από επαναστατική οργάνωση, μετατράπηκε σε εγκληματική διαπράττοντας συνεχώς ληστείες, όχι για τους σκοπούς της επαναστάσεως αλλά για να διάγουν καλά οι ίδιοι. Το ίδιο γίνεται και με διάφορες συμμορίες αναρχικών οι οποίες επιδίδονται σε εγκλήματα του ποινικού δικαίου δήθεν για λόγους επιβολής της επανάστασης ενώ στην πραγματικότητα για να ζουν και να καλοπερνούν αφού ως αλήτες και τεμπέληδες που είναι αποκλείεται να δούλευαν ποτέ.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται έντονα το φαινόμενο κάποιοι έφηβοι, που προέρχονται από πλούσιες οικογένειες, να ασπάζονται την αριστερή κοσμοθέαση και να γίνονται ακτιβιστές αναρχικοί και τρομοκράτες. Όλα αυτά δεν τα κάνουν διότι είναι καλά παιδιά που θέλουν να φτιάξουν διά της βίας έναν καλύτερο κόσμο για όλους. Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για άτομα με έντονο εγωισμό που προσπαθούν απεγνωσμένα να επιβεβαιωθούν συμμετέχοντας σε μια εγκληματική οργάνωση δήθεν για το καλό όλου του κόσμου, ενώ στην πραγματικότητα δεν δίνουν γι’ αυτόν δεκάρα. 

Τα άτομα αυτά μεγάλωσαν μέσα σε πληθώρα υλικών αγαθών, μακριά όμως από την ελληνική παραδοσιακή ηθική, συνήθως σε διαλυμένες οικογένειες. Επειδή δεν έχουν πετύχει κάτι σημαντικό στην ζωή τους, αρέσκονται να συμμετέχουν σε μια ομάδα με «σπουδαίους» σκοπούς όπου επιζητούν την αναγνώρισή τους από άλλους ομόσταυλούς τους. 

Εξαιτίας αυτής της ψυχώσεως μπορεί να φθάσουν ακόμη και σε ειδεχθή εγκλήματα όπως συνέβη με τα πλουσιόπαιδα των «Πυρήνων της Φωτιάς».

Οι αριστεροί, συνοψίζοντας, ψυχικά είναι άτομα εγωκεντρικά, με σοβαρά συμπλέγματα κατωτερότητας, οκνηρά, ηδονοθήρες, φυγόπονοι, που αποδίδουν πάντα στους άλλους, ήτοι την κοινωνία, το σύστημα, το έθνος τα δικά τους ελλείμματα και να ψάχνουν απεγνωσμένα συμμάχους για να το πολεμήσουν και να κυριαρχήσουν. Κατά τον τρόπο αυτό εξηγούνται οι αγάπες τους με τους αλλοδαπούς, τους ομοφυλόφιλους, τις μειονότητες και κάθε άλλο παράγοντα που υποσκάπτει τα θεμέλια της εθνικής κοινωνίας.

Για το έθνος δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να επικρατήσουν οι αριστεροί και οι ιδέες τους. Όταν οι αριστεροί παίρνουν την εξουσία κάνουν πλιάτσικο στο κράτος για να περνάν καλά και διαλύουν τα πάντα. 

Αρχίζουν από την ηθική και φθάνουν στο κράτος και την οικονομία. Λόγω της διαλύσεως τελικά επέρχεται η κατάρρευση. Η πρόσφατη ιστορία της χώρας μας επιβεβαιώνει τα παραπάνω πανηγυρικά. 

Αν κάποια στιγμή το έθνος συνέλθει και αποκτήσει εθνική ηγεσία, οι αρμόδιοι θα πρέπει να καταπολεμήσουν τον αριστερισμό, που είναι η ταφόπλακα της κοινωνίας,. Ο χαρακτήρας είπαμε καθορίζει την ιδεολογία. 

Επομένως, οι νέοι άρχοντες οφείλουν να πλάσουν δεξιούς χαρακτήρες διά της μορφώσεως και της παιδείας Το εθνικό κράτος οφείλει να καταπολεμήσει τον εγωισμό των ανθρώπων και να τους διδάξει πειθαρχία ώστε η ατομική τους θέληση να υποτάσσεται στην ανώτερη θέληση του έθνους. Στον αγώνα αυτό θα πρέπει να έχουν υπόψιν τους πάντα ότι η διαδικασία της μόρφωσης είναι δυσκολότερη από την προπαγάνδα του εκφυλισμού της αριστεράς διότι ο άνθρωπος συμβαίνει να προτιμά πάντα την ανηφόρα από την κατηφόρα.

Πίνδαρος Μακεδών


ΕΠΙΣΚΥΡΟΣ - Το Αρχαίο Ελληνικό Ποδόσφαιρο

ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ: ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ «ΕΠΙΣΚΥΡΟ»!..


Με αφορμή τον ιστορικό αγώνα της Εθνικής μας με την Ακτή Ελεφαντοστού για την πρόκριση στους «16» του Μουντιάλ της Βραζιλίας, αποκαλύπτουμε αυτό που ξέρανε όλοι οι απόφοιτοι Παλαιού Σχολαρχείου, αλλά αγνοούν οι νεώτερες γενιές των Ελλήνων, διότι το αποκρύπτουν ΕΠΙΜΕΛΩΣ οι αριστερίζοντες  δάσκαλοι και δημοσιογράφοι: Εφευρέτες του Ποδοσφαίρου ήσαν οι ανεπανάληπτοι πρόγονοί μας, οι Αρχαίοι Έλληνες!.. 

Διαβάστε το αποκαλυπτικό άρθρο που ακολουθεί για να εντυπωσιαστείτε με τις φοβερές αποδείξεις που υπάρχουν...



(Επιτύμβια στήλη 4ος αιών π.Χ. , Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών)

Επίσκυρος:" ό, παιδιά τις, διά σφαίρας", " ό, μέ τά πολλών, σφαιρισμός " (Ησυχ.) {Από το Ομηρικό Λεξικό των LIDDEL & SCOTT}. Δηλαδή " αυτός που παίζει με τη σφαίρα (μπάλλα) " ή " αυτός που παίζει με πολλούς τη σφαίρα (μπάλλα)". Στην αγγλική μετάφραση του ίδιου Λεξικού λέει: Επίσκυρος = Ballgame, football or rugby.

Αν ανατρέξουμε στα Ομηρικά έπη θα βρούμε τις πρώτες πληροφορίες για παιχνίδι με μπάλλα στη λεκάνη της Μεσογείου. Μια παρόμοια αναφορά γίνεται και στον "Θεαίτητο" του Πλάτωνα

Μεγάλη επιτυχία στην αρχαία Ελλάδα γνώρισε το παιχνίδι « Επίσκυρος » που είχε πάρει το όνομά του από τη γραμμή με σκύρα (σπασμένα κομμάτια πέτρας, πετραδάκια) που χώριζε το γήπεδο.Με λίγα λόγια είχαμε και κεντρική διαχωριστική γραμμή, των δύο μεγάλων περιοχών του γηπέδου.

(Σωκράτης) Λέγεται τοίνυν, ἔφη, ὦ ἑταῖρε, πρῶτον μὲν εἶναι τοιαύτη ἡ γῆ αὐτὴ ἰδεῖν, εἴ τις ἄνωθεν θεῷτο, ὥσπερ αἱ δωδεκάσκυτοι σφαῖραι, ποικίλη, χρώμασιν διειλημμένη, ὧν καὶ τὰ ἐνθάδε εἶναι χρώματα ὥσπερ δείγματα, οἷς δὴ οἱ γραφῆς καταχρῶνται.

(μτφ): “Λέγεται λοιπόν, ω συνομιλητή, πως η γη, εάν την δει κανείς από ψηλά είναι σαν τις σφαίρες (μπάλες) που αποτελούνται από δώδεκα κομμάτια διαφορετικού δέρματος. Είναι δηλαδή πολύχρωμη σφαίρα και τα μέρη της ξεχωρίζουν από τα χρώματα που έχει το καθένα
Πλάτων «Φαίδων» ή περί ψυχής [110b]

Αρα η μπάλα ήταν φτιαγμένη από 12 χρώματα, 12 κομμάτια δέρματος συμβολίζοντας τους 12 Έλληνες Θεούς.

«Φύγετε νεαροί, αυτό το παιχνίδι με την μπάλα φουσκωμένη από αέρα έχει γίνει για μεσήλικες και παιδιά» - Αρριανός ΧΙV 47
"Έριχνε ψηλά την σφαίρα και την γη που έθρεψε πολλούς άρχισε να κτυπά με προικισμένα πόδια και να κάνη στροφές γρήγορες και εναλλασσόμενες, ενώ οι άλλοι νέοι τον ζητωκραύγαζαν και στον ουρανό υψώνονταν δυνατές φωνές." Οδύσσεια Θ 370 - 375

Μπάλα που βρέθηκε μετά από ανασκαφές στην Σαμοθράκη.


Πληροφορούμεθα λοιπόν από τον αρχαιολόγο Ε. Μπεξή στο περιοδικό ΙΧΩΡ ότι:
Υπήρχε ένα άθλημα με το όνομα "Επίσκυρος".

Το γήπεδο που διεξήγετο ο αγώνας ήταν χωρισμένο σε δύο μέρη με γραμμές από χαλίκια και η μπάλα ήταν κατασκευασμένη από δερμάτινα κομμάτια ραμμένα μεταξύ τους με εντόσθια ζώων, ενώ στις άκρες του γηπέδου ήταν χαραγμένη μία γραμμή που συμβόλιζε τα δύο τέρματα.

Η μπάλα ήταν φουσκωμένη με αέρια και εξωτερικά ήταν ζωγραφισμένη με ζωντανά χρώματα και γεωμετρικά σχήματα. Σκοπός ήταν και για τις δύο ομάδες όπως και σήμερα να περάσουν την μπάλα από την απέναντι εστία, το τέρμα.
Εντύπωση προξενεί επίσης η ιατρική(!) παρατήρηση του αθλήματος. Ο μεγάλος γιατρός της ύστερης αρχαιότητος Γαληνός μας δίνει μία καταπληκτική περιγραφή στο έργο του "Περί ασκήσεων με μικρή μπάλα" του παιχνιδιού.

"Όταν οι παίκτες παρατάσσονται σε αντίθετες σειρές και αγωνίζονται, για να εμποδίσουν τον αντίπαλο να κρατήσει την μπάλα στο κέντρο, τότε είναι βίαια άσκηση με κρατήματα στους ώμους και λαβές πάλης. Έτσι το κεφάλι και ο λαιμός ασκούνται με τις κινήσεις, τα κρατήματα των ώμων και τα πλευρά και το στήθος και το στομάχι ασκούνται από τα κρατήματα και τις λαβές πάλης με τα χέρια. Σε αυτό το παιχνίδι οι γλουτοί και τα πόδια τεντώνονται βίαια, γιατί αποτελούν την βάση των κινήσεων. Ο συνδυασμός με το τρέξιμο μπροστά και πίσω και τα πηδήματα στα πλάγια, κάθε άλλο παρά μικρή άσκηση είναι όχι μόνο για τα πόδια αλλά και για όλο το σώμα που είναι σε κίνηση."

Εάν δεν αρκούν τα λόγια έχουμε και "κατευθείαν αναμετάδοση" από το αρχαιολογικό μουσείο Αθηνών αθλητή - ποδοσφαιριστή, ο οποίος προσπαθεί με άψογη τεχνική να κοντρολάρει την μπάλα πάνω στο δεξί του πόδι. Είναι σαφές ότι ο παίκτης δεν πρέπει να πιάσει την μπάλα με τα χέρια του γι αυτό τα κρατάει πίσω από την πλάτη του. (Αρχική φώτο).

Μας διασώζονται ακόμη και ονόματα διάσημων «ποδοσφαιριστών» της αρχαιότητος ,όπως του Αριστόνικου του Καρυστίου, του Δημοτέλη του Χίου, του Χαιρεφάνη και του Κτησιβίου του Χαλκιδέως.



Αλλά και το κορυφαίο αρχαιογνωστικό Γερμανικό λεξικό Der Neue Pauly, η νέα έκδοση του κλασικού Pauly-Wissowa (Der neue Pauly. Enzyklopädie der Antike. Hg. v. Hubert Cancik. Stuttgart 1996ff. Bd. 1, Sp. 895) τεκμηριώνει την αρχαιοελληνική προέλευση του Ποδοσφαίρου, όπως θα δείτε από την φωτοτυπία που δημοσιεύει και μεταφράζει ο "Στόχος":


apopodu
ΙΔΟΥ νεοελληνική μετάφραση:
Αποπουδοβαλία: Αρχαίο άθλημα, πρόγονος του σημερινού ποδοσφαίρου. Αν και λεπτομέρειες δεν είναι γνωστές, ήδη στα Γυμναστικά του Αχιλλέως Τακτικού υπάρχει αναφορά σε “άνδρες αποπουδοβαλόντες” στις αρχές του 4ου αι. πΧ στην Κόρινθο. Φαίνεται ότι το άθλημα έφτασε κατά την ύστερη ελληνιστική εποχή ως τη Ρώμη’ τουλάχιστον στο ψευδοκικερώνειο έργο Περί ανδρών επιφανών (3,2) γίνεται λόγος για επιφανείς αποπουδοβαλιστές. Τους δύο πρώτους αιώνες μΧ η αποπουδοβαλία φτάνει, χάρη στις ρωμαϊκές λεγεώνες, ως τη Βρετανία, απ’ όπου άρχισε να διαδίδεται εκ νέου τον 19ο αιώνα. Παρά την φανερά μεγάλη δημοτικότητά του, το άθλημα καταδικάστηκε από τους πρώτους χριστιανούς συγγραφείς (βλ. ιδίως Τερτυλλιανό Περί θεαμάτων 31 κ.ε.) Από τον 4ο αιώνα και μετά δεν υπάρχει καμιά μνεία για την αποπουδοβαλία -και ακολουθεί βιβλιογραφία σε ξένα συγγράμματα, ενώ το άρθρο το υπογράφει ο M.Mei., που είναι η σύντμηση του ονόματος του Mischa Meier, ενός έγκριτου Γερμανού κλασικιστή.
Είναι περίεργο ότι ενώ το σχετικό άρθρο έχει γραφτεί εδώ και δεκαοχτώ χρόνια, έμεινε στην αφάνεια, περιφρονημένο από την πολιτική και αθλητική ηγεσία του τόπου, αν και είναι αλήθεια ότι κάποιοι κλασικοί φιλόλογοι έγραψαν για το θέμα και στα ελληνικά. 

Τελος!!! Ειμαστε στους 16! Πολλα συγχαρητηρια στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!!! ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΟ....

ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΡΕΕΕΕΕΕ....!!!! ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΟ....
ΕΔΩ ΤΟ ΓΚΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛ....


ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΣΕ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΥΡΟ ΣΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ...!!! Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ 16... ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΑΘΑΜΕ ΣΤΡΑΠΑΤΣΟ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΜΕ 3 ΗΤΤΕΣ. ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ 16 ΡΕ...!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟΥΣ 16...!!!



Ο Θεός είναι Έλληνας!

Κι όμως υπάρχει Θεός! Υπάρχει κι είναι… συμπατριώτης μας! Η Εθνική δεν μάσησε από ατυχίες, δοκάρια και την αμαρτία της ισοφάρισης απ’ την Ακτή Ελεφαντοστου!