Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, Χρήστος Παππάς τοποθετήθηκε στην Ολομέλεια στο νομοσχέδιο για την Παιδεία. Αναφέρθηκε στο κατάπτυστο άρθρο για την ανέγερση τζαμιού στο Βοτανικό, την ίδια ώρα που η Ευρώπη ακόμα θρηνεί τα θύματα του Μάντσεστερ από την ισλαμική τρομοκρατία.
Ακολουθεί ολόκληρη η ομιλία:
Για πολλοστή φορά η κυβέρνηση της Αριστεράς των προνομιούχων και της κατ’ ευφημισμόν ακροδεξιάς των καιροσκόπων, καταθέτει με την διαδικασία του επείγοντος ένα νομοσχέδιο εξαιρετικής και βαρυνούσης σημασίας, χωρίς να έχει τεθεί ασφαλώς σε δημόσια διαβούλευση, παραγκωνίζοντας τις δέουσες κοινοβουλευτικές διαδικασίες και απαξιώνοντας εμπράκτως και περιτράνως κάθε έννοια συνταγματικής νομιμότητας και θεσμικών λειτουργιών.
Και επειδή ομιλώ για απαξίωση των κοινοβουλευτικών διαδικασιών να κάνω γνωστό και στους υπολοίπους κ. Υπουργέ ότι για 13 συνεχόμενες εβδομάδες προσποιείστε φόρτο εργασίας και δεν απαντάτε σε επίκαιρη ερώτησή μου που αφορά το Τάμα του Έθνους, ερώτηση από 20-2-2017. Θα ήταν πολύ πιο έντιμο, αντί να τηλεφωνούν οι γραμματείς σας και να μας μεταφέρουν τις προφάσεις σας, να μας δηλώσετε ευθέως, και αυτό είναι το έντιμο κι αντρίκιο επαναλαμβάνω κ. υπουργέ, ότι δεν θέλετε ή δεν δύνασθε να απαντήσετε.
Και τα ερωτήματα τα οποία είναι και επίκαιρα και έχουν να κάνουν και με το ανεγειρόμενο τέμενος είναι τα εξής: Ποια βήματα έχουν γίνει συνολικά προς την κατεύθυνση της εκπλήρωσης του Τάματος του Έθνους; Έχει παραχωρηθεί έκταση για την ανέγερση του Τάματος του Έθνους στην περιοχή του Αττικού Άλσους; Με δεδομένο ότι έχει ήδη προγραμματισθεί η κατασκευή ισλαμικού τεμένους σε έκταση του Πολεμικού Ναυτικού στην περιοχή του Βοτανικού με την δαπάνη να βαρύνει τον ελληνορθόδοξο ελληνικό Λαό θα προχωρήσει το ελληνικό κράτος στην ταχεία αποπεράτωση του έργου που αποτελεί και υποχρέωση και υπόσχεση των αγωνιστών του 1821;
Δεν απαντάτε. Τι να απαντήσετε; Πάρτε για να υπάρχει στα πρακτικά αυτή η αναπάντητη για τρεις μήνες επίκαιρη ερώτηση.
Σε αυτήν εδώ την αίθουσα υπάρχει η ειδοποιός διαφορά δύο διαφορετικών δυνάμεων, της δύναμης του αντισυνταγματικού, του δημοκρατικού τόξου που λέτε εσείς, που υπονομεύει κατάφορα και συνεχώς το Σύνταγμα, την κοινοβουλευτική τάξη και όλους τους σχετικούς κανονισμούς και πολιτικούς κανόνες. Και από την άλλη η δύναμη των Ελλήνων Εθνικιστών του Λαϊκού Συνδέσμου, η οποία όχι μόνο καταγγέλλει την αγαστή σας συνεργασία στην μνημονιακή υποδούλωση της Πατρίδος μας και στην δυστυχία του λαού, αλλά και προτείνει με τις καθαρές πολιτικές της θέσεις τον δύσκολο δρόμο της ελευθερίας και της νέας Ελλάδας. Σε μνημονιακή πορεία βρίσκεται και η συζήτηση του επείγοντος νομοσχεδίου περί Παιδείας.
Φοβάστε την δημόσια διαβούλευση, την κριτική και οτιδήποτε διαφεύγει των μικροκομματικών και αριστερών ιδεοληψιών σας. Δικαιολογείτε την πολιτική σας δράση αλλά και το επείγον του νομοσχεδίου, και όχι μόνο, αλλά και σε πάμπολλες περιπτώσεις στην αίθουσα αυτή, κάτω από τον μανδύα των δήθεν ανθρωπιστικών ιδεωδών της Αριστεράς, ως δήθεν ενός αντιπάλου δέους σ’ ένα τεχνητό φασισμό και συντηρητισμό, ενώ η αλήθεια είναι ότι εσείς αυθαιρετείτε και νομοθετείτε ενάντια στην συνταγματική νομιμότητα, και πολύ περισσότερο ενάντια στο λαϊκό και εθνικό συμφέρον.
Η θέση της Χρυσής Αυγής για την Εκπαίδευση απέχει παρασάγγας από το κομματικό μοντέλο στο οποίο προσβλέπει η αριστερά των πλουτοκρατών, η οποία τείνει να μετατρέψει το χώρο της Παιδείας σε ένα πεδίο παγιώσεως νέων προτύπων, και κωδίκων συμπεριφοράς, εναρμονισθέντων με τις σύγχρονες, αντι-παραδοσιακές επιταγές της παγκοσμιοποιήσεως. Ακόμη και μέσα σε αυτό το σχέδιο νόμου το οποίο ρυθμίζει, ως επί το πλείστον, διοικητικά θέματα, προσπαθούν υπογείως να προωθήσουν τα δικά τους μικροπολιτικά συμφέροντα, τα οποία φυσικά τελούν σε άμεση συνάρτηση με τις μηδενιστικές, αντεθνικές και διεθνιστικές τους καταβολές. Αποκορύφωμα είναι η παράθεση διατάξεων για την διευκόλυνση ανεγέρσεως του ισλαμικού τεμένους.
Η Παιδεία, στην Εθνική διακυβέρνηση της Χρυσής Αυγής, αποτελεί Δημόσιο αγαθό, στο οποίο πρέπει να έχουν όλοι οι Έλληνες πολίτες πρόσβαση. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποτελεί πεδίο κομματικών και συνδικαλιστικών δράσεων, αντιθέτως, είναι επιτακτική ανάγκη να εξυγιανθεί από άρρωστες, παρωχημένες αντιλήψεις, να απεγκλωβισθεί από την ιδεολογική αριστερή κηδεμονία και να αποπεμφθούν όσοι εκπαιδευτικοί ασκούν στρατευμένη αντεθνική προπαγάνδα.
Ανασύνθεση τώρα, λοιπόν, του εθνικού χαρακτήρα της Παιδείας με στόχο την ενίσχυση της Εθνικής Συνειδήσεως των Ελλήνων μαθητών, την σφυρηλάτηση του Εθνικού τους φρονήματος, και την σωστή ηθική τους διάπλαση, μακριά από τα φθοροποιά πρότυπα της επαράτου Αριστεράς, υπό την παιδαγωγική, καταλυτική επίδραση των Ιδανικών του Ελληνικού Πολιτισμού.
Η εθνοκτόνος πολιτική σας στην Παιδεία, ένα χώρο όπου η Αριστερά από το 1974 έως σήμερα κυριαρχεί ιδεολογικά και πολιτικά, χάρις στην προδοτική πολιτική της ψοφοδεξιάς της ΝΔ, της αστικής δηλαδή Δεξιάς της ξενοκρατίας, σας δίνει το δικαίωμα να προσδίδετε στο νόημα της Παιδείας εντελώς διάφορο αντικείμενο απ’ αυτό το οποίο επιτάσσει το ίδιο το Σύνταγμα, που είναι η εθνική διαπαιδαγώγηση των Ελλήνων. Για μας η Παιδεία θέλουμε να σμιλεύει ελληνικές συνειδήσεις, θέλουμε να φτιάχνει ελεύθερους Έλληνες πολίτες και όχι μνημονιακοί υπήκοοι.
Εν κατακλείδι, βιώνουμε σήμερα τα αποτελέσματα της μεταπολιτευτικής πολιτικής της ψευτοδεξιάς, η οποία παρέμεινε σκλάβα, και παραμένει, της αριστερής ιδεολογικής κηδεμονίας και παραδίδει πιστοποιητικά αριστεροφροσύνης θωπεύοντας αριστερούς γλουτούς, όπως θαυμάσαμε τελευταίως τον συνεορτασμό των κατορθωμάτων του λεγομένου «Δημοκρατικού Στρατού» από τον εκλεκτό της ΝΔ, περιφερειάρχη Μπακογιάννη και τον υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ Σκουρλέτη.
Η εκδοθείσα απόφαση του ΣτΕ περί του Ν. 4327/2015 προ ενός έτους αξιολογείται τώρα προχείρως και επιφανειακώς χωρίς να έχει μεσολαβήσει ο απαραίτητος χρόνος, εμπεριστατωμένες συζητήσεις, και να έχουν συνεκτιμηθεί όλες οι παράμετροι, τουλάχιστον για τα διαδικασία επιλογής των Διευθυντών σχολικών μονάδων.
Επίσης, για δύο χρόνια δεν έγινε η παραμικρή προσπάθεια αποκαταστάσεως της κανονικότητας, ώστε να γίνεται η επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης με την σειρά που είναι αποδεκτή εδώ και χρόνια: Διευθυντές Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Σχολείων, Προϊστάμενοι Εκπαιδευτικών Θεμάτων, Υποδιευθυντές Σχολείων και Υπεύθυνοι Τομέων ΣΕΚ, Υπεύθυνοι ΕΚΦΕ, ΚΕΣΥΠ κ.λπ., με αποτέλεσμα οι Σχολικοί Σύμβουλοι να διανύουν τον έκτο χρόνο της θητείας τους μετά από τρεις παρατάσεις, και οι Διευθυντές σχολικών μονάδων να βρίσκονται σε διαδικασία κρίσεων για δεύτερη φορά μέσα σε δύο χρόνια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την λειτουργία των σχολικών μονάδων. Ακόμη, στον αντίποδα των αρχών της Ισότητας, της Αξιοκρατίας και Ισονομίας, κινείται η καθιέρωση οποιασδήποτε μορφής περιορισμού στις δηλώσεις προτίμησης σχολικών μονάδων από τους νυν Διευθυντές. Εις ό,τι αφορά την αξιολόγηση των κριτηρίων της παιδαγωγικής καταρτίσεως των υποψηφίων Διευθυντών, είναι δέον να συνεκτιμηθούν όλες οι προπτυχιακές, μεταπτυχιακές σπουδές τους, και οι επιμορφώσεις τους που έχουν πιστοποιηθεί από δημόσιους φορείς, με αναλογική μοριοδότηση.
Ανεφέρθη και ο εισηγητής μας ο κ. Ηλιόπουλος σε ότι αφορά την κατάφορη παραβίαση κάθε έννοιας δικαίου και δεοντολογίας με την μοριοδότηση αλλά και με την συνέντευξη και περνώντας στην ουσία αυτού του νομοσχεδίου που εμπεριέχεται στο άρθρο 5 που ορίζει τις διευκολύνσεις και τις διεργασίες σε ότι αφορά την ανέγερση του ισλαμικού τεμένους. Και επειδή έγινε συζήτηση κατά την διάρκεια της ομιλίας του εισηγητού μας και επειδή το Προεδρείο πήρε την απόφαση να κρατηθεί ενός λεπτού σιγή στην μνήμη των θυμάτων της τρομοκρατικής ενέργειας στο Μάντσεστερ, και το Προεδρείο σε παρατήρηση άκαιρη καθόλα, και εκτός κανονισμού, σχολίασε, διαστρεβλώνοντας κιόλας τα λεγόμενα του εισηγητού μας, θέλω να προσθέσω ότι ναι, συμφωνούμε, και δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι όλοι οι μουσουλμάνοι είναι τρομοκράτες, αλλά μήπως να δεχτούμε, κυρίες και κύριοι του Προεδρείου, ότι όλοι οι τρομοκράτες είναι μουσουλμάνοι;
Επίσης για τις αντιρρήσεις μας, και το υποκριτικό της τηρήσεως ενός λεπτού σιγής, θέλω να προσθέσω και να αφυπνίσω τους Συνέλληνές μας που λένε, «έλα μωρέ, το Μάντσεστερ είναι μακριά». Όχι αγαπητοί μου, το Μάντσεστερ δεν είναι μακριά, το Μάντσεστερ είναι στον Άγιο Παντελεήμονα, στο Αιγάλεω, στην Κυψέλη, στην Πλατεία Αμερικής και αλλού.
Και με το τέμενος, δηλαδή το τζαμί, και τα τζαμιά που θα φτιάξετε και θα επιτρέψετε να γίνουν στην Ελλάδα, σε μια κατεξοχήν και με συντριπτική πλειοψηφία ομοιογενή θρησκευτικά χώρα, θα κρατάμε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ενός λεπτού σιγή για το μετρό της Αθήνας ή για την έκρηξη στον Άγιο Παντελεήμονα, στην Κυψέλη κλπ.
Και ακούστηκε από αυτό εδώ το βήμα πριν από λίγο, από εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία είπε χωρίς να διακοπεί από το Προεδρείο για το καημένο 22χρονο που έχασε την ζωή του κι αυτοκτόνησε. Δηλαδή άκουσον – άκουσον, για τον τζιχαντιστή που δεν έχασε την ζωή του, αλλά πήρε μαζί μ’ αυτόν 22 άλλες ζωές μικρών παιδιών και άφησε δεκάδες τραυματίες στο Μάντσεστερ. Ο πόνος, λοιπόν της αριστεράς κυρίας του ΣΥΡΙΖΑ και η ενός λεπτού σιγή, μήπως ήταν για τον τζιχαντιστή και όχι για τα θύματα του Μάντσεστερ; Γιατί δεν μας είπε τίποτα για τα θύματα και μας είπε για τον τζιχαντιστή.
Και δεν μου προξενεί έκπληξη η σιβυλλική στάση της Νέας Δημοκρατίας σε ό,τι αφορά το άρθρο 5. Εκστόμισε δειλά ψιθυρίζοντας κάποιες επιφυλάξεις σε ό,τι αφορά τον διορισμό των δύο μουσουλμάνων εκπροσώπων. Οποία υποκρισία! Ομιλούν οι εκπρόσωποι της ΝΔ, αυτοί που ψήφισαν την ανέγερση του τζαμιού, αυτοί που ξεκίνησαν κατ’ ουσίαν το θέμα της ανεγέρσεως του τζαμιού, για λόγους φτηνής αντιπολίτευσης, ποντάροντας στην κοντή μνήμη των ψηφοφόρων κάνουν μέσα σε αυτήν την αίθουσα φτηνή αντιπολίτευση.
Στους χώρους συνεύρεσης του ελληνικού Λαού, εκφράζονται απορίες και εκστομίζονται, αλήθειες πράγματι βαρείες. Θα τα έχετε ακούσει και εσείς, αναρωτιούνται, είναι προδότες, πράκτορες, ανίκανοι, προσκυνημένοι, τι απ’ όλα αυτά;
Στην πολιτική εξέλιξη των πραγμάτων, και την καταστροφή ενός ολόκληρου Λαού από το 4ο Μνημόνιο, χάριν και μόνο μιας προσδοκίας χωρίς καμία εγγύηση, χωρίς αποφάσεις για το χρέος, σε εποχή που θυμίζει εθνική καταστροφή ανάλογη του 1974, έρχομαι με πικρία να πω στον ανλληνικό Λαό πως δυστυχώς είναι όλα αυτά μαζί.