ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΑΙΜΟΣ BLOG ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΤΟΣ 2022, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ



Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».Δεν είναι κακό να μην αισθάνεται κανείς Έλληνας, όπως και να πιστεύει άκριτα, όπου αυτός θέλει, τόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλωστε το κάνουν αυτό, κακό είναι να διαστρεβλώνει την αλήθεια με ανύπαρκτες γνώσεις και ψεύδη! ”Το πολιτικό σύστημα θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.”

Τα κόμματα αντανακλούν κοινωνικές πραγματικότητες και ιδεολογικές αφετηρίες. Και μονάχα όταν η ίδια η κοινωνία τα απορρίψει, περνούν στην Ιστορία.

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟ – ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ



Άρθρο του Γενικού Γραμματέα της Χρυσής Αυγής, Νικολάου Γ. Μιχαλολιάκου στην εφημερίδα «Εμπρός»

Οι εκλογές τέλειωσαν κι ανέδειξαν για δεύτερη συνεχή εκλογική αναμέτρηση την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ σε τρίτη πολιτική δύναμη της χώρας. Και αυτό συνέβη μέσα σε συνθήκες όχι απλά αντίξοες, αλλά κυριολεκτικά μέσα σε απόλυτα εχθρικό περιβάλλον, με αποκλεισμούς, πολιτική τρομοκρατία και με την ηγεσία του Κινήματος φυλακισμένη. Και μετά τις εκλογές τι;

Το πρώτο και κυριότερο η αναζήτηση και ο αγώνας για ένα Εθνικό όραμα πέρα από τους αριθμούς, πέρα από την απάτη των λογιστικών υπολογισμών, πέρα από την ύλη και το χρήμα. Γιατί χωρίς εθνικό όραμα η Πατρίδα μπορεί να αποκτήσει περισσότερα υλικά αγαθά, αλλά θα χάσει για πάντα την ψυχή της. Το γεγονός πάντως που παραμένει και πρέπει επιτέλους να το αντιληφθούν οι πολιτικοί μας αντίπαλοι οι οποίοι επικαλούνται την δημοκρατία είναι ότι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ έχει καθιερωθεί πλέον σαν μία πολιτική δύναμη της χώρας και αυτό δεν μπορούν να το αναιρέσουν με τις συνεχιζόμενες διώξεις.

Πρώτος στόχος μας λοιπόν, τακτικός αυτήν την περίοδο είναι να απαντήσουμε στην πολιτική σκευωρία, και ελεύθερο το Κίνημά μας να δώσει τον αγώνα του μέσα στα πλαίσια του υπάρχοντος καθεστώτος. Εκτός εάν οι νέοι κυβερνήτες της χώρας συνεχίσουν την αντιδημοκρατική μεθόδευση της χούντας Σαμαρά – Βενιζέλου να οδηγούνται με χειροπέδες στη Βουλή οι εκπρόσωποι του Λαού, εκτός εάν συνεχιστεί αυτό το πρωτοφανές κυνήγι μαγισσών και η σκανδαλώδης ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής της χώρας. Εκτός όμως από τον αγώνα αυτό, αγώνα πολιτικό και νομικό ταυτόχρονα, η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θα είναι μέσα στην Βουλή των Ελλήνων η Εθνική Αντιπολίτευση.

Θα αγωνιστούμε με όλες μας τις δυνάμεις για να καταργηθεί στην πράξη το μνημόνιο της υποταγής και αυτό σημαίνει ότι θα στηρίξουμε προς αυτή την κατεύθυνση κάθε ειλικρινή προσπάθεια, όπως επίσης και θα εναντιωθούμε σε κάθε υποκριτικό τέχνασμα για να συνεχιστεί το μνημόνιο με άλλο όνομα. Στα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής θεωρούμε θετικό το γεγονός ότι όπως γνωρίζουμε μέχρι σήμερα τουλάχιστον η Ελλάς δεν πρόκειται να συμφωνήσει στις κυρώσεις κατά της Ρωσίας. Όπως επίσης θεωρούμε θετικές και τις δηλώσεις κατά των ιδιωτικοποιήσεων, οι οποίες δεν είναι τίποτε άλλο από το ξεπούλημα της Ελληνικής Πατρίδας. Θα σταθούμε όμως ενάντιοι σε κάθε σκέψη και μεθόδευση του χωρισμού Εκκλησίας και κράτους ακόμη και εάν κάποιοι μεγαλοσχήμονες ρασοφόροι οι οποίοι παριστάνουν τους προοδευτικούς συμφωνήσουν σε αυτό.

Για εμάς το κράτος των Ελλήνων το οποίο ιδρύθηκε με την Εθνική Επανάσταση του 1821 εις το όνομα της Αγίας Τριάδος πρέπει να έχει υπόσταση θεϊκή. Το λαϊκό κράτος που κάποιοι εθνομηδενιστές φαντασιώνονται δεν υπάρχει και επιτέλους ας αντιληφθούν ότι δεν είναι Ροβεσπιέροι και ότι η Ελλάς υπήρξε πάντοτε, για χιλιάδες χρόνια, μία οντότητα πολιτειακή με υπόσταση θεϊκή.

Ν. Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ
Γ. Γ. ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΣ
ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ














Υπάλληλος εισπρακτικής ανοίγει το στόμα της και ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ: Πολιτικά πρόσωπα έχουν αγοράσει τα κόκινα δάνεια με 10% και εκμεταλλέυονται τους πολίτες!


“Πήρα το θάρρος να μιλήσω ανοιχτά για το σκάνδαλο που επικρατεί στις δικηγορικές εταιρείες και κανένας δεν μιλάει γιαυτό. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω.
Εργαζομαι σε μια δικηγορικη εταιρεία. Ε ιμαι αποφοιτη ΤΕΙ με γνωσεις αγγλικων και η/υ.
Η οικονομικη κριση με αναγκασε να βρω ενα κομματι ψωμι σε μια απο αυτες τις εταιρειες που με υποχρεωνουν να εκβιαζω τους ελληνες δανειοληπτες οπου λογω της κρισης αδυνατουν να πληρωνουν τα δανεια τους. Και ολα αυτα για 550 ευρώ τα οποια τα παιρνω μια φορα στο τοσο.
Πισω απο αυτες τις εταιρειες κρυβονται πολιτικα προσωπα τα οποια μας κυβερνουν. Και εγω και οι συναδελφοι μου δεν μας αρεσει να ασκουμε το συγκεκριμενο “επαγγελμα ” διοτι και εμεις βρισκομαστε στην θεση αυτων των ανθρωπων που καλουμε και εκβιαστικα του λεμε να εξοφλησουν.
Τα περισσοτερα δανεια πλεον δεν βρισκονται στις τραπεζες γιατι εχουν αγοραστει απο ιδιωτες αλλα αυτο δεν το ξερουν οι πολιτες και πρεπει να το μαθουν πλεον.
Τα αγορασαν με ενα 5 και 10% δλδ ενα δανειο 10000 το αγορασαν με 1000 και το δινουν σε εμας να το εισπραξουμε για χαρη τους. Τα ονμοματα των οποιων δεν ειναι γνωστα σε εμας που εργαζομαστε.
Οι δικηγοροι και οι δικαστικοι επιμελητες που εργαζονται στην εταιρεια χρεωνουν υπερογκα δικαστικα εξοδα χωρις να εχουν γνωση οι πελατες και η τραπεζα πραγμα το οποιο ειναι παρανομο.
Ευχαριστώ πολύ.”

ΠΗΓΗ: http://www.makeleio.gr/?p=59493



ΕΦΥΓΕ ΤΟ "ΑΗΔΟΝΙ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ": Ο ΑΛΕΚΟΣ ΚΙΤΣΑΚΗΣ.

Ο Αλέκος Κιτσάκης άφησε την τελευταία του πνοή στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων, όπου νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες.


Αλέκος Κιτσάκης - Το αηδόνι της Ηπείρου


Αλέκος Κιτσάκης
«Το Δημοτικό τραγούδι, αλλά και γενικά κάθε τραγούδι θέλει ψυχή. 
Ο τραγουδιστής πρέπει να έχει ίσκιο. Να σε γοητεύει».

Αλέκος Κιτσάκης.


Τον αποκάλεσαν Καζαντζίδη του δημοτικού τραγουδιού εξαιτίας της τεράστιας έκτασης της φωνής του και των μελωδικών γυρισμάτων του αλλά και της σχέσης που είχε με τους μετανάστες. Είναι ο άνθρωπος, που το 1983 τραγούδησε στη Μελβούρνη, μπροστά σε 120.000 κόσμο και ανάγκασε μια εφημερίδα της ομογένειας να γράψει «Η επίσκεψη του μεγάλου Έλληνα τραγουδιστή Αλέκου Κιτσάκη στην Αυστραλία, επισκίασε και αυτή του Κωνσταντίνου Καραμανλή» (έναν χρόνο πριν είχαν σπεύσει να ακούσουν τον Καραμανλή μόνο 70.000).
Ο Αλέκος Κιτσάκης γεννήθηκε το 1934, στο Ριζοβούνι Πρέβεζας, το οποίο είναι γνωστό κι ως «Λάκκα Σούλι».

Σε ηλικία οκτώ μηνών ορφάνεψε από μητέρα, και ένα χρόνο αργότερα, και από πατέρα. Τον μικρό Αλέκο και τον μεγαλύτερο αδελφό του Σταύρο τους μεγάλωσε ο θείος τους Γιώργος Γιαννακάκης. Θα μείνει και δεύτερη φορά ορφανός, καθώς σύντομα πέθανε και η μητριά-θεία του. Σε ηλικία έξι χρόνων ο θείος του «σκάρισε» με την στάνη. Ο μικρός Αλέκος, όλη την μέρα που έβοσκε τα πρόβατα ήταν με το τραγούδι στο στόμα, κάτι που έκανε τους συγχωριανούς του να καταλάβουν ότι έχει ταλέντο στο τραγούδι. Μάλιστα τον έπαιρναν στο καφενείο, τον κερνούσαν λουκούμι, και τον έβαζαν να τραγουδήσει. Ο μικρός Αλέκος, δεν τραγουδούσε πάντα, από ευχαρίστηση και μόνο:


«Θυμάμαι μια φορά, παιδάκι τότε εγώ, γινόταν ένας γάμος στο Γαλατά. Φύλαγα τα πρόβατα κοντά, πιάνω ένα τραγούδι και σταμάτησε ο γάμος… Από πού έρχεται αυτή η φωνή; είπαν, λες και ήταν ένα σπάνιο αηδόνι. "Ο Αλέξης, ο Αλέξης", φώναξαν. Και μπας και με ακούσουν και με καλέσουν στο γάμο να μου δώσουν και μένα ένα πιάτο φαΐ. Δύσκολες εποχές, πετσί και κόκαλο ήμουνα... Μια μέρα, θυμάμαι, με έβαλε ένας άνθρωπος, Δόσης λεγότανε, να τραγουδάω για να μου δώσει ένα πορτοκάλι. Τραγουδούσα όλη μέρα, με πέθανε. Όλη μέρα για ένα πορτοκάλι...».

Την πρώτη του εμφάνιση σε κοινό, ο νεαρός Κιτσάκης την πραγματοποίησε σε έναν γάμο, όπως θυμάται ο ίδιος:


«Εγώ βοσκούσα τα πρόβατα κι όταν πέρασε από μπροστά μου ο κόσμος άρχισα να τραγουδάω. Αμέσως σταμάτησε ο γάμος και όλοι έκαναν σιωπή να με ακούσουν. Εγώ τραγούδησα μήπως και με ακούσει κανείς και του αρέσω και με καλέσει στη συνέχεια στο γάμο να τραγουδήσω και να φάω ένα κομμάτι ψωμί. Είχα φτώχεια και ορφάνια. Η ενέργειά μου αυτή είχε αποτέλεσμα και με κάλεσαν στο γάμο. Τραγούδησα όλο το βράδυ, αλλά το σημαντικότερο για μένα ήταν ότι έφαγα καλό φαγητό. Αυτή ήταν και η πρώτη παρουσία μου ως τραγουδιστής μπροστά σε κοινό».

Ένας μακρινός του συγγενής ο Νίκος Σουλιώτης με δυσκολία τον πήρε από τον θείο του και τον πήγε στην Αθήνα, δήθεν για καλύτερα, αλλά εκεί τον βρήκαν τα χειρότερα. Όταν πήγε στην Αθήνα, κοιμόταν σε γκαράζ: «Πατησίων 1, στο πάτωμα, σε μια βελέντζα· προίκα της μάνας μου», όπως περιέγραφε ο ίδιος. Από τσοπάνος γιδιών στα βουνά της Ηπείρου, έγινε φύλακας γουρουνιών στο Γουδί. Ο μικρός Αλέκος διαμαρτυρήθηκε και απείλησε τον συγγενή του ότι θα ξαναπάει στο χωριό αν δε του έβρισκε άλλη δουλειά, και ο Σουλιώτης, τον Δεκέμβριο το 1946, τον γνώρισε στον πρόεδρο της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας, που τον καλούσε να τραγουδάει σε κάθε εκδήλωση της. Ο Γενικός Γραμματέας, και ταμίας της Πανηπειρωτικής είχαν πιστέψει στο ταλέντο του Κιτσάκη, και αποφάσισαν να τον παρουσιάσουν στο θέατρο της Κυβέλης. Έτσι, σε ηλικία 12 ετών, ο Αλέκος Κιτσάκης ντυμένος τσολιάς βγαίνει στη σκηνή και τραγουδάει την «Τζαβέλαινα», κατενθουσιάζοντας όλο το ακροατήριο. Η στιγμή αυτή, ήταν φυσικά αξέχαστη για τον Αλέκο Κιτσάκη:

Ο Αλέκος Κιτσάκης στην πρώτη εμφάνιση
«Ήτανε 11 Ιανουαρίου του 1947 στο θέατρο της Αλίκης. Φαντάσου τότε, 11 χρονών παιδί, να βγει με καμάρι και να τραγουδάει για πρώτη φορά σε θέατρο. Στο πρόγραμμα που βγάλανε τότε λέγανε ότι τραγουδάει και ο μικρός Αλέξης. Ήμουν, που λες, συμπαθητικό παιδάκι. Γεννήθηκα έτσι. Είχα ίσκιο. Όποιος με γνώριζε ήθελε να με κάνει παιδί του.



Με ντύσανε με φουστανέλα και μου βάλανε και μια κορδέλα που έλεγε "Σούλι". Εγώ τότε δεν ήξερα τι εστί Πανηπειρωτική, τι εστί θέατρο. Τραγούδησα λοιπόν την «Τζαβέλαινα». Την εποχή εκείνη ο κόσμος ήταν πολύ πονεμένος και μόλις με άκουσε τρελάθηκε. Κλαίγανε. Μόλις τελείωσα όλοι μου έδωσαν ένα θεόρατο χειροκρότημα. «Γεια σου λεβέντη μου, γεια σου Αλέκο μου, γεια σου Αλέξη μου» μου φωνάζανε. Χαμός έγινε. Και εκεί βγήκε ο Αχιλλέας ο Ζώης και είπε ότι αυτό το παιδί το αναλαμβάνει η Πανηπειρωτική Συνομοσπονδία υπό την προστασία της. Τον είχα σαν πατέρα μου αυτόν τον άνθρωπο.
Μετά την κοπή της πίτας με παίρνει ο Ζώης λοιπόν και με πάει στο Μινιόν. Τότε φορούσα ένα τραγίσιο κοντό παντελόνι, σκληρό Παναγιά μου, μου έτρωγε τα γόνατα και μου τα μάτωνε. Και με παίρνει λοιπόν, να είναι καλά εκεί που είναι τώρα ο άνθρωπος, για να μου βγάλει μια φωτογραφία για να θυμάμαι, μου λέει, που ήμουνα και πώς ξεκίνησα.

Ο Αλέκος Κιτσάκης με το πρώτο του κοστούμι
Αυτή η φωτογραφία είναι πολύ σημαντική για μένα, είναι ένα από τα κειμήλια μου. Αυτός ο σπουδαίος άνθρωπος λοιπόν, ο Αχιλλέας ο Ζώης, μου πήρε το πρώτο κουστουμάκι από το Μινιόν, ένα γκρι. Και μου πήρε κι ένα παντελονάκι που ήταν πάνω από το γόνατα. Με το που το έβαλα και πέταξα το τραγίσιο παντελόνι πετούσα από τη χαρά μου. Φόρεσα και ωραία παπουτσάκια. Ένοιωσα σα να έγινα για πρώτη φορά γαμπρός στη ζωή μου… ».

Στην συγκεκριμένη εκδήλωση ήταν και η μεγάλη Μαρίκα Κοτοπούλη, που έτρεξε να τον συγχαρεί. Όταν όμως έμαθε την ιστορία του, τον γνώρισε στη Βασίλισσα Φρειδερίκη, και της εξήγησε ότι είναι ένα φτωχό παιδί που έχει ανάγκη από βοήθεια. Μάλιστα τον έβαλε να τραγουδήσει, και αυτό ήταν κάτι που συγκίνησε την Φρειδερίκη, η οποία πήρε τον μικρό Αλέκο στο παλάτι.
Στη συνέχεια η Πανηπειρωτική σε συνεννόηση με τη βασίλισσα τον έστειλε σε ιδιωτικό σχολείο του οποίου τα έξοδα πλήρωνε το παλάτι. Το 1948 η Πανηπειρωτική συνεννοήθηκε με τον γενικό διευθυντή των ορφανοτροφείων, και τον έστειλε στην Κέρκυρα, στο Αχίλλειο Ίδρυμα. Σε επίσκεψη της εκεί η Φρειδερίκη τον είδε και τον ρώτησε γιατί προτίμησε να πάει εκεί. Ο Κιτσάκης της απάντησε ότι «ήρθα να ψυχαγωγήσω τα τόσο δυστυχισμένα αδέλφια μου». Συγκινημένη απ’ αυτή την απάντηση η Φρειδερίκη έδωσε εντολή στον γραμματέα της να του εκδώσει επί τόπου άδεια εισόδου στο παλάτι για οποιαδήποτε ώρα θελήσει. Ο Κιτσάκης αυτή την άδεια ούτε στιγμή δεν τη θεώρησε σημαντική, σε σημείο που την πέταξε ή την έχασε.
Τον Σεπτέμβριο του 1949 πάει στην Πάτρα στο «Σκαγιοπούλειο Ορφανοτροφείο», όπου τελειώνει τη μέση Γεωπονική σχολή. Tραγουδάει στον τοπικό Ραδιοφωνικό Σταθμό και παράλληλα παρακολουθεί μαθήματα στο Ωδείο Πατρών. Τον προόριζαν για τενόρο.

Τα καλοκαίρια 1951 και 1952 ο Αλέκος Κιτσάκης τραγουδάει στην πλατεία Σκουφά Άρτας και γίνεται χαμός. Το 1952 εγκαταλείπει την Πάτρα και έρχεται στην Αθήνα. Εκεί, μέσω του Διευθυντή του Ηπειρωτικού Μέλλοντος και τον γνωριμιών του έρχεται σε επαφή με τον διευθυντή του Εθνικού Ωδείου τον μεγάλο μουσουργό Μανώλη Καλομοίρη. Όταν τον άκουσε ο Καλομοίρης, του έδωσε υποτροφία για το Εθνικό Ωδείο. Συμμαθήτρια του Κιτσάκη ήταν η υψίφωνος Αντιγόνη Σγούρδα, ενώ φωνητικά του έκανε η Μάγγη Καρατζά, η οποία ήταν συνεργάτιδα του Δημήτρη Μητρόπουλου. Ο Αλέκος Κιτσάκης φοίτησε στο Εθνικό Ωδείο 6 χρόνια και απέκτησε πλούσια μουσική παιδεία και κατάρτιση, πράγματα που τον βοήθησαν στην μετέπειτα επαγγελματική του σταδιοδρομία.


Όλα αυτά ήταν καλά, αλλά και η φτώχεια ήταν φτώχεια. Για καλή του τύχη μια μέρα που τραγουδούσε σε μια εκδήλωση της Πανηπειρωτικής, τον άκουσε ο τότε διευθυντής του Ε.Ι.Ρ. και τον προσέλαβε να τραγουδάει δυο φορές την εβδομάδα στο ραδιόφωνο. Αποφασίζει μόνος του να πάει στην ODEON την κατοπινή «Μίνως Μάτσας» και ζητάει να τον ακούσουν. Στην αρχή δεν τον δέχονται, αλλά αυτός επιμένει και ο μαέστρος Σπύρος Περιστέρης τον ακούει. Έξαλλος από ενθουσιασμό μαζεύει τους πάντες και δηλώνει πως ένα μεγάλο ταλέντο ανατέλει. Το 1954 γραμμοφωνεί σε συνεργασία με τον κλαρινίστα Βάϊο Μαλλιάρα τα τρία πρώτα του τραγούδια «Γιατί είναι μαύρα τα βουνά», «Σταυρούλα μαυρομάτα», «Τα πήρανε τα πρόβατα». Το 1956 γυρίζει σε συνεργασία με τον Βασίλη Μπατζή σε δίσκους τα 4 επόμενα τραγούδια του «Βλαχοθανάσης», «Βασίλω μου σ' αντάμωσα», «Λίτσα Βαγγελίτσα μου», «Περιστεράκια όμορφα». Η επιτυχία πρωτοφανής το 1960 με τα τραγούδια «Οι Κλέφτες» και «Πάμε στο λόγγο για ξύλα». Έτσι ο κόσμος αρχίζει να τον αποκαλεί το ΑΗΔΟΝΙ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ.
Το ξεκίνημα είχε γίνει, και ο Αλέκος Κιτσάκης έγινε αποδεκτός από το Πανελλήνιο. Στην πορεία, οι θαυμαστές και οι θαυμάστριες θα κάνουν ουρά για να τον ακούσουν, ενώ ανεβάζει τα νυχτοκάματα στο δημοτικό τραγούδι. Πολλοί τον θέλουν συνεχιστή του μεγάλου Γιώργου Παπασιδέρη. Τραγουδά τραγούδια της Κλεφτουργιάς, της λεβεντιάς, της ξενιτιάς, της αγάπης, του καημού, του πόνου, του μόχθου και του νόστου! Με άνεση και περίτεχνη εκτέλεση αποδίδει το μεδούλι του στίχου και της μελωδίας των τραγουδιών και κάνει τις καρδιές των Ηπειρωτών να ραγίζουν. Πολλοί ήταν εκείνοι που έτρεχαν στο «ΒΕΛΟΥΧΙ» (στη Βερανζέρου) να τον ακούσουν, να τον απολαύσουν. Οι δίσκοι και οι κασέτες με τις προσωπικές του εκτελέσεις γίνονται ανάρπαστοι, γιατί σ’ αυτά οι ξενιτεμένοι Ηπειρώτες παρηγοριούνταν, έβρισκαν βάλσαμο, γλυκαίνονταν, δροσίζονταν, έκλαιγαν, ανακουφίζονταν και χαίρονταν.
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι ο Αλέκος Κιτσάκης εκτός από μεγάλος τραγουδιστής, ήταν και ένας «πολυγραφότατος» στιχουργός δημοτικών τραγουδιών, αλλά και συνθέτης, και έχει υμνήσει την πατρίδα του την Ήπειρο σε μεγάλο βαθμό. Στα 100 τραγούδια του, τα 80 μιλούν για την Ήπειρο, και για τους Ηπειρώτες, κάτι που έκανε τους Ηπειρώτες σε όλα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη να τον λατρεύουν και να τον καλούν σε όλες τις εορταστικές εκδηλώσεις. Αξίζει να σημειωθεί, ότι είναι ο δημιουργός κι ερμηνευτής του «Άγιαξ της Ηπείρου», του ύμνου του ΠΑΣ Γιάννενα, στην δεκαετία του '70.
Συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους και καλύτερους δημοτέχνες στο κλαρίνο όπως: Τάσος Χαλκιάς, Βασίλης Σαλέας, Βασίλης Σούκας, Βαγγέλης Σούκας, Γιάννης Βασιλόπουλος, Μάκης Μπέκος, Θανάσης Χαλιγιάννης, Βασίλης Μπατζής, Γρηγόρης Καψάλης, Φίλιππος Ρούντας, Χρόνης Καψάλης, Ναπολέων Ζούμπας, Ναπολέων Δάμος, Σταύρος Καψάλης. Επίσης συνεργάστηκε για πολλά χρόνια με τον Γιώργο Κόρο που είναι το μεγαλύτερο βιολί που έβγαλε η χώρα μας. Ο Αλέκος Κιτσάκης έχει ηχογραφήσει 2.500 τραγούδια (το πρώτο του, ήταν το «Πάμε στο λόγγο για ξύλα μωρ' Λένη»), ξεκινώντας από τα 45άρια, πηγαίνοντας στις 33 στροφές, φτάνοντας στα σημερινά cd. Κάποιοι δίσκοι του, έκαναν πάνω από 500.000 πωλήσεις, όπως το «Άσπρο τριαντάφυλλο κρατώ». Κάθε 200 χρόνια βγαίνει φωνή σαν του Αλέκου Κιτσάκη, έλεγε ο Μανώλης Καλομοίρης. Η Μαρίκα Κοτοπούλη μιλούσε για «φαινόμενο». Ο Μίκης Θεοδωράκης τον ήθελε μαζί του, το '74, αλλά ο Κιτσάκης αρνήθηκε, «γιατί δεν ήθελε να προδώσει τον κόσμο του». «Αν χαθεί ο Κιτσάκης, θα σβήσει το δημοτικό τραγούδι» έλεγε ο Στέλιος Καζαντζίδης, ενώ ο Γιώργος Νταλάρας έχει χαρακτηρίσει τη φωνή του «ανεκτίμητη».
Ο Αλέκος Κιτσάκης θεωρείται και είναι μία αναντικατάστατη παρουσία μέσα στο χώρο του δημοτικού και πιο συγκεκριμένα, του ηπειρώτικου τραγουδιού. Ο χαρακτηρισμός που του απεδόθη ως το ΑΗΔΟΝΙ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ δεν υπερβάλλει την πραγματικότητα. Είναι η μεγαλύτερη και λαμπρότερη τεχνική φωνή μέσα στο χώρο του ηπειρώτικου τραγουδιού. 
Με ένα πηγαίο αίσθημα, το ανεπανάληπτο ταλέντο του, δίνει μια ιδιαίτερη έμφαση στο τραγούδι, το κάνει εικόνα, το κάνει λυγμό. Έχει το καλύτερο είδος φωνής, την εγκεφαλική, γι΄ αυτό όταν τραγουδάει το πρόσωπό του δεν συσπάται, και ταυτόχρονα η φωνή του είναι καθάρια, κρυστάλλινη και εκφραστική που μπορεί να ακούγεται σε μεγάλη απόσταση γνήσια όπως η καμπάνα. 
Με τη φωνή του αυτή και το πολύτιμο ταλέντο ο Αλέκος Κιτσάκης πέρα από το παραδοσιακό ηπειρώτικο τραγούδι, το οποίο τραγούδησε με πάθος και αυταπάρνηση, προσφέροντας τον θησαυρό της ανεκτίμητης φωνής του, υπήρξε πρωτοπόρος και μοναδικός στον Ηπειρώτικο ήχο, χωρίς βέβαια να ξεφύγει απ΄ την παράδοση. Γιατί όταν εμφανίσθηκε ο Κιτσάκης, το ηπειρώτικο τραγούδι ήταν εκείνο το οποίο ακουγόταν λιγότερο από τα τραγούδια των άλλων περιοχών και πολλοί τραγουδιστές εκείνης της εποχής, απέφευγαν να τα τραγουδούν στα κέντρα και στα πανηγύρια, εκτός Ηπείρου για να μην τους φεύγει ο κόσμος. «Μέχρι να εμφανιστώ εγώ, μου έλεγαν συνάδελφοι τραγουδιστές, ότι ντρέπονταν να πουν ηπειρώτικα» είχε πει χαρακτηριστικά, ο Αλέκος Κιτσάκης.
Υπήρξαν επιλογές του Αλέκου Κιτσάκη στο στίχο που αμφισβητήθηκαν, θεωρήθηκαν πολύ εμπορικές. Ουδέποτε όμως τέθηκε εν αμφιβόλω η φωνή του. Ο Αλέκος Κιτσάκης είναι εκείνος που μαζί με τον Στέλιο Καζαντζίδη τραγούδησαν για την ξενιτιά και τα τραγούδια τους έγιναν…εθνικοί ύμνοι. Ο Αλέκος Κιτσάκης αφιέρωσε ακόμη (σ.σ. όπως και ο Καζαντζίδης) πάρα πολλά τραγούδια στον έρωτα, αλλά και στην πονεμένη Ήπειρο. Είναι ο τραγουδιστής που όταν κάποτε στην Αμερική παραμονές Χριστουγέννων τραγούδησε το: «Χριστούγεννα στην ξενιτιά /χτυπάνε οι καμπάνες/ κλαίνε στα ξένα τα παιδιά/ και στην Ελλάδα οι μάνες», έκανε να βουρκώσουν χιλιάδες Έλληνες που είχαν σπεύσει να τον ακούσουν.
Στις 16 Απριλίου του 2008, ο Αλέκος Κιτσάκης, τιμήθηκε σε εκδήλωση στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία», από την δισκογραφική εταιρία General Music με το χρυσό μικρόφωνο και τον χρυσό δίσκο. Στο πρόσωπό του αποδόθηκε στο δημοτικό τραγούδι, η μεγαλύτερη τιμή στην ιστορία του.

 Η κηδεία του θα γίνει μεθαύριο Τετάρτη, 

στον Άγιο Νικόλαο Κοπάνων, στα Ιωάννινα.

Ελλάς, Ρωσία, Σύριζα και Χρυσή Αυγή.«Πυροτεχνήματα και κωλοτούμπες» ή εθνική εξωτερική πολιτική;



Του Ηλία Κασιδιάρη

Η πρώτη κίνηση της κυβέρνησης Σύριζα στην γεωστρατηγική σκακιέρα μπορεί να χαρακτηριστεί ως κυβίστηση πρώτου μεγέθους. Ένα επικοινωνιακό πυροτέχνημα αρχικά, που έπαιξε πρώτο θέμα στα διεθνή μέσα, και μία εντυπωσιακή κωλοτούμπα στην συνέχεια, που επιβεβαίωσε απόλυτα την πάγια άποψη της Χρυσής Αυγής: μόνο ένα Εθνικιστικό Κίνημα μπορεί να ασκήσει πραγματική εθνική πολιτική και ουδείς άλλος, ιδίως δε, αν προέρχεται ιδεολογικά από σταλινικές φράξιες της αριστεράς. Η ουσία σε επίπεδο διεθνών συσχετισμών παραμένει η ίδια: η Ελλάς στηρίζει το εμπάργκο που το Βερολίνο έχει επιβάλλει στην Ρωσία, μετατρέποντας τα κράτη της Ε.Ε. σε αιχμή του δόρατος της γερμανικής επεκτατικής πολιτικής, που προκάλεσε τον πόλεμο στην Ουκρανία.

Ο νέος υπουργός Εξωτερικών, από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του, μας εξέπληξε για δύο πράγματα. Πρώτον, για τον εντυπωσιακό του σωματότυπο, που έκανε για πρώτη φορά στα χρονικά τον Βενιζέλο να μοιάζει στυλάκι. Δεύτερον, για την – παρά τον υπερβολικό του όγκο – απίστευτη ευλυγισία του και τις εντυπωσιακές κυβιστήσεις που είναι σε θέση να εκτελεί. Λίγες μόλις ώρες μετά τους πηχιαίους τίτλους περί «ελληνικής αντίδρασης στο εμπάργκο κατά του Πούτιν», ήρθε η ανώμαλη προσγείωση για όσους ήλπιζαν πως ο Σύριζα μπορεί να ασκήσει σοβαρή εξωτερική πολιτική. 

Η Ελλάς συμφώνησε απόλυτα στην συνέχιση του εμπάργκο, χωρίς φυσικά να γίνεται λόγος για το πάγιο δικαίωμα της χώρας να ασκήσει βέτο, ενάντια σε αυτή την καταστροφική για το εθνικό μας συμφέρον απόφαση. Οι αστειότητες περί... «μη επέκτασης του εμπάργκο λόγω της ελληνικής αντίστασης» δεν κάνουν ούτε για κρύο ανέκδοτο. Τα κοράκια της Ε.Ε. μάλιστα, εξέδωσαν και επίσημη ανακοίνωση συγχαρητηρίων για την συνετή στάση που κράτησαν οι εκπρόσωποι της νέας ελλαδικής κυβέρνησης.

Οι παράγοντες του Σύριζα έχουν εξελιχθεί σε μαιτρ των επικοινωνιακών πυροτεχνημάτων. Ασκούν πολιτική μέσω της τηλεόρασης και του ανούσιου εντυπωσιασμού. Ο Κοτζιάς πρώτος άνοιξε την φιέστα της κωλοτούμπας με την υπόθεση του εμπάργκο. Ακολούθησε ο Βαρουφάκης με το γνωστό τηλεοπτικό του σόου. Η ανέξοδη αντίσταση στο bbc, πολύ γρήγορα θα μετατραπεί σε συναίνεση, σε «ρεαλιστική πολιτική», σε συμφωνία με τους εταίρους και φυσικά σε νέο μνημόνιο. Έχουμε πει άπειρες φορές πως για να υπάρξει πραγματική και βιώσιμη λύση στο ελληνικό πρόβλημα, πρέπει να υπάρξει σοβαρή εθνική ηγεσία. Το παρεάκι του Τσίπρα, με την θλιβερή εικόνα που παρουσιάζει έως τώρα, εγγυάται την καταβαράθρωση όλων των εθνικών μας θεμάτων. Και μόνο η επιλογή Σακελλαρίδη για την θέση του εκπροσώπου της κυβέρνησης ισοπεδώνει ακόμα και τα τελευταία ίχνη σοβαροφάνειας. Ο μέγας στρατάρχης Πάνος Καμμένος (με θητεία στην Αεροπορία και συγκεκριμένα στο Καβούρι Αττικής, δηλαδή 50 μέτρα από το σπίτι του) συμπληρώνει το παζλ της ψεκασμένης, ηγέτιδας τάξης στη μετα-σαμαριστάν εποχή.











Από την άλλη πλευρά, η Χρυσή Αυγή συνεχίζει να εκφράζει το εθνικό συμφέρον, μέσω των ρηξικέλευθων θέσεων και της επαναστατικής πολιτικής της. Στην προμετωπίδα του προγράμματός μας βρίσκονται: η γεωστρατηγική στροφή προς την Ρωσία, η κατάργηση των καταστροφικών μνημονιακών μέτρων, η άμεση εκμετάλλευση του ελληνικού πλούτου και η οριστική εκρίζωση του καρκινώματος της πολιτικής διαφθοράς. Εις ότι αφορά τον παράγοντα «Ρωσία», αξίζει να επαναλάβω τις θέσεις του Κινήματος και τις προτεινόμενες κινήσεις, που άμεσα θα ανέτρεπαν το status-quo στην Ανατολική Μεσόγειο υπέρ της Ελλάδος: έναρξη διαπραγμάτευσης με την Gazprom για τα ενεργειακά κοιτάσματα της Ελληνικής ΑΟΖ, κοινά αεροναυτικά γυμνάσια στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο για τις ελληνικές και τις ρωσικές ένοπλες δυνάμεις, διακρατικές επαφές για μόνιμη εγκατάσταση ρωσικού στόλου σε βάση στο Αιγαίο (στον Πόρο ή την Σύρο) κ.ά. Και μόνο ως φήμη αν κυκλοφορούσε μία τέτοια προοπτική, θα προκαλούσε σεισμό σε διεθνές επίπεδο και άμεση αναστροφή της άθλιας γερμανικής και αμερικανικής εξωτερικής πολιτικής, που αντιμετωπίζει την Ελλάδα, όχι ως ανεξάρτητο κράτος, αλλά ως ένα θλιβερό προτεκτοράτο.

Για να γίνουν πράξη τα παραπάνω απαιτείται η περαιτέρω ενίσχυση του Εθνικιστικού Κινήματος. Σήμερα είμαστε το τρίτο κόμμα της χώρας, αύριο θα είμαστε το δεύτερο κόμμα και πολύ σύντομα θα διεκδικούμε την εξουσία. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που το άθλιο και ανθελληνικό καθεστώς μας κρατά παράνομα στη φυλακή. Για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή πολιτική Ιστορία, ένα ολόκληρο κόμμα παραμένει δέσμιο, αλλά καταφέρνει να κατατροπώσει την καθεστωτική προπαγάνδα, την τρομοκρατία και τους σκευωρούς που στέρησαν την ελευθερία του. 

Η Νίκη της Χρυσής Αυγής, που άρχισε να χαράζει στις 25 Ιανουαρίου, θα έλθει τελικά μέσα από τον σκληρό, καθημερινό Αγώνα και τις θυσίες όλων μας.

Φυλακές Κορυδαλλού,

1η Φεβρουαρίου 2015 

Χρυσή Αυγή-Ρωσία. 
Πώς θα επέλθει η κάθοδος των Ρώσων