ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΑΙΜΟΣ BLOG ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΤΟΣ 2022, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ



Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».Δεν είναι κακό να μην αισθάνεται κανείς Έλληνας, όπως και να πιστεύει άκριτα, όπου αυτός θέλει, τόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλωστε το κάνουν αυτό, κακό είναι να διαστρεβλώνει την αλήθεια με ανύπαρκτες γνώσεις και ψεύδη! ”Το πολιτικό σύστημα θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.”

Τα κόμματα αντανακλούν κοινωνικές πραγματικότητες και ιδεολογικές αφετηρίες. Και μονάχα όταν η ίδια η κοινωνία τα απορρίψει, περνούν στην Ιστορία.

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Στα 38 (!) έφτασαν τα διόδια στην Εγνατία από την «Πρώτη φορά αριστερά» που δήθεν θα τα καταργούσε!


Οι πολιτικοί απατεώνες της «Πρώτη φορά Αριστερά» κυβέρνησης γίνονται για πολλοστή φορά αντικείμενο εξευτελισμού για τις ανεκπλήρωτες προεκλογικές τους υποσχέσεις. 

Τα 38 διόδια που προβλέπονται συνολικά για τον βορειοελλαδίτικο οδικό άξονα, την ιδιωτικοποίηση του οποίου προκήρυξε το ΤΑΙΠΕΔ, έχουν ανάψει τη σπίθα του πολέμου τόσο στις τοπικές κοινωνίες προκαλώντας ήδη ισχυρές αντιδράσεις από το κίνημα «Δεν Πληρώνω» που εξέθρεψε ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και τους εργαζομένους της Εγνατίας που στέκονται ενάντια στην προοπτική της ιδιωτικοποίησης.

Πρόκειται για εξελίξεις που φέρνουν με την πλάτη στον τοίχο τους κυβερνητικούς βουλευτές στους νομούς από όπου διέρχεται ο αυτοκινητόδρομος των 658 χιλιομέτρων οι οποίοι εδώ και μήνες αναζητούν οδό διαφυγής από το αδιέξοδο των νέων και παλαιών ανεκπλήρωτων υποσχέσεων για την Εγνατία. Να είναι, δηλαδή, αναγκασμένοι να στηρίξουν την μνημονιακή δέσμευση για την κατασκευή δεκάδων διοδίων στην Εγνατία Οδό και τους τρεις κάθετους άξονες, την οποία λίγα χρόνια πριν κατακεραύνωναν μαζί με το κίνημα «Δεν Πληρώνω».

Στο σίριαλ αυτό πρωταγωνιστεί ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος με κάθε ευκαιρία επιμένει να υπόσχεται ότι τα πολλά νέα διόδια θα μείνουν τελικά στα χαρτιά, και ότι ένα αναλογικό σύστημα πληρωμών με βάση τα χιλιόμετρα που διανύει κάθε οδηγός θα πάρει σύντομα τη θέση του.

Υποσχέσεις οι οποίες χαρακτηρίζονται επιεικώς ανεδαφικές απ' όσους παρακολουθούν τις διεργασίες και γνωρίζουν το αντικείμενο, καθώς, όπως λένε στα «ΝΕΑ», χρειάζονται τουλάχιστον 3 χρόνια προετοιμασίας και σχεδιασμού για να εφαρμοσθεί στην Ελλάδα ένα παρόμοιο δορυφορικό σύστημα που θα αντικαταστήσει τα παραδοσιακά διόδια.

Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που το ΤΑΙΠΕΔ, στο κείμενο του διαγωνισμού που προκήρυξε την Παρασκευή, επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι έως ότου εφαρμοσθεί το αναλογικό σύστημα είσπραξης διοδίων που εξετάζει το υπουργείο Υποδομών στην Εγνατία θα τοποθετηθούν και θα λειτουργήσουν συνολικά 38 συμβατικοί σταθμοί διοδίων!

Για μια ακόμη φορά, οι αδίστακτοι και ανάλγητοι ψεύτες του ΣΥΡΙΖΑ δείχνουν ότι το βαρέλι των ψεμάτων τους δεν έχει πάτο.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΠΡΕΠΗ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΚΟΣΜΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ