ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΑΙΜΟΣ BLOG ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΤΟ ΕΤΟΣ 2018 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ



Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».Δεν είναι κακό να μην αισθάνεται κανείς Έλληνας, όπως και να πιστεύει άκριτα, όπου αυτός θέλει, τόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλωστε το κάνουν αυτό, κακό είναι να διαστρεβλώνει την αλήθεια με ανύπαρκτες γνώσεις και ψεύδη! ”Το πολιτικό σύστημα θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.”

Τα κόμματα αντανακλούν κοινωνικές πραγματικότητες και ιδεολογικές αφετηρίες. Και μονάχα όταν η ίδια η κοινωνία τα απορρίψει, περνούν στην Ιστορία.

Σάββατο, 17 Δεκεμβρίου 2016

ΠΙΑΣΤΗΚΑΝ ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ! ΒΙΝΤΕΟ

ΜΚΟ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ 

Λογισμικό παρακολούθησης πλοίων και οι εκθέσεις από δημοσιογράφους κατάφεραν να αποδείξουν ότι οι ΜΚΟ, η ιταλική ακτοφυλακή και οι λαθρέμποροι συντονίζουν τις δράσεις τους.

Το Σύστημα Αυτόματης Αναγνώρισης (AIS) εκθέτει τις ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται στα Λιβυκά χωρικά ύδατα. Από την αποπομπή του προέδρου Καντάφι, ένας διαρκός αυξανόμενος αριθμός των Αφρικανών έρχεται λαθραία στην Ευρώπη. Ταξιδεύουν μέσω Λιβύης από όπου διασχίζουν τη Μεσόγειο. Διαφορετικές «ανθρωπιστικές» οργανώσεις ή ΜΚΟ που συμμετέχουν αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα της διαδρομής λαθρομεταναστών στην Ευρώπη. 

Έχουμε παρατηρήσει ότι η ιταλική ακτοφυλακή, οι ΜΚΟ και οι ντόπιοι συντονίζουν τις δράσεις τους. Ότι και να λένε οι ίδιοι, οι πράξεις αυτές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ως γνήσια επιχειρήσεις διάσωσης.

Οι Ολλανδικές, Μαλτέζικες και Γερμανικές ΜΚΟ αποτελούν μέρος του ανθρώπινου δικτύου λαθρεμπορίου και αναρωτιέται κανείς αν είναι και αυτές οι ίδιες οι ΜΚΟ εγκληματικές οργανώσεις.

Όποια και αν είναι τα κίνητρα αυτών των ΜΚΟ, η συμπεριφορά τους είναι παράνομη, και σε χώρες που διέπονται από ένα σύνταγμα, δηλαδή τα ευρωπαϊκά κράτη, το έγκλημα πρέπει να διώκονται ανεξάρτητα από την πρόθεση των δραστών.

Ακολουθήσαμε τις κινήσεις του πλοίου Golfo Azzurro στις 12 Οκτωβρίου. Χρησιμοποιήσαμε σήματα AIS Marine Traffic, twitter και τις ζωντανές εκθέσεις ενός ολλανδού δημοσιογράφου που επέβαινε του Golfo Azzurro.

Το βράδυ της 12ης Οκτωβρίου στις 21:15, 113 άτομα «διασώθηκαν» 8,5 ναυτικά μίλια στα ανοικτά της Λιβύης Complex Mellitah, με τέσσερα πλοία των ΜΚΟ, το Phoenix, το Astral, το Iuventa και το Golfo Azzurro.

Εκείνη τη στιγμή αυτά τα τέσσερα πλοία βρίσκονταν εντός των χωρικών υδάτων της Λιβύης.

Κατά τη διάρκεια αυτής της μεταφοράς, αναφέρθηκαν πως λείπουν 17 άτομα, συμπεριλαμβανομένου και ενός παιδιού τριών ετών.

Τετάρτη 12 Οκτώβριος οκτώ το πρωί, η Ιταλική ακτοφυλακή ενημέρωσε το Golfo Azzurro για την επερχόμενη επιχείρηση «διάσωσης», 10 έως 12 ώρες πριν(!) κατευθύνοντας το Golfo Azzurro σε μια τοποθεσία μέσα(!) στα χωρικά ύδατα της Λιβύης. 

Η Eveline Rethmeier, μια Ολλανδή δημοσιογράφος, ήταν επί του σκάφους του Golfo Azzurro. Στις 20:23 (ώρα UTC 18:23) της ίδιας μέρας δημοσίευσε ένα βίντεο όπου ο «επικεφαλής της αποστολής» Ματέο είπε στο πλήρωμα πως κάτι ερχόταν. 

Στο blog της έγραψε: «Στις οκτώ η ώρα το πρωί, πήραμε τα μηνύματα ότι υπάρχει ένα πλοίο με προβλήματα 30 ναυτικά μίλια μακριά από εμάς. Η Ιταλική ακτοφυλακή ζήτησε βοήθεια(!) στην περιοχή. Ενημερωθήκαμε από τον «Αρχηγό της Αποστολής» Ματέο. Μας είπε ότι θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για τους επισκέπτες.»

Η Ιταλική ακτοφυλακή δεν κατεύθυνε μόνο το Golfo Azzurro στα χωρικά ύδατα της Λιβύης αλλά και το Phoenix, το Astral και το Iuventa.

Σύμφωνα με την ειδησεογραφική ιστοσελίδα «Μάλτα Σήμερα»: «Ήταν περίπου 19:00 (12 Οκτωβρίου), όταν το Κέντρο Ναυτικής Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης στη Ρώμη ήρθε σε επαφή με το Phoenix. Ακόμα, ήταν μόνο του όταν στο 21:20 διέκρινε το φουσκωτό κάνοντας χρήση των drones (μη-επανδρωμένα αεροσκάφη) επί του Φοίνιξ. 

Σε συνεργασία με τις άλλες ΜΚΟ αναζήτησης και διάσωσης στην περιοχή, μια επιχείρηση διάσωσης ξεκίνησε γρήγορα.» Το Golfo Azzurro όμως είχε ενημερωθεί στις 8.00 το πρωί ότι υπήρχε ένα πλοίο με προβλήματα, ενώ η Phoenix ήρθε σε επαφή με το φουσκωτό 10-11 ώρες αργότερα!

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που παρακολουθούσαμε την περιοχή, τέσσερα ιταλικά ρυμουλκά (υποτίθεται πως χρησιμοποιούνται για να ρυμουλκούν φουσκωτά και σαπιόβαρκες πίσω στη Λιβύη), μεταξύ των οποίων και το Megrez, ήταν ακινητοποιημένα στο συγκρότημα Mellitah και ήταν σε αδράνεια το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου.

Ενώ το Golfo Azzurro ξεκίνησε για ένα ταξίδι 30 μιλίων για να βοηθήσει ένα σκάφος 6 έως 9 ναυτικά μίλια από Mellitah, χρειάστηκαν 10 ώρες πριν το Megrez, ένα από τα τέσσερα ρυμουλκά, αφήσει το λιμάνι της Mellitah (στις 20:00) με κατεύθυνση το σημείο «διάσωσης».

Το Megrez έπλευσε 6 ναυτικά μίλια στην ανοικτή θάλασσα, 2 ναυτικά μίλια μακριά από το σημείο «διάσωσης». Γύρω 20:40 έφτασε τελικό σημείο του και χωρίς να σταματήσει γύρισε και πήγε πίσω στο Mellitah, όπου έφθασε στις 21:17. Το σύνολο της διαδρομής, συμπεριλαμβανομένης της ώρας, της ημερομηνίας και της ταχύτητας καταγράφεται από τους διάφορους δικτυακούς τόπους παρακολούθησης AIS.

Το Megrez έπλευσε σε μια ευθεία γραμμή πάνω και κάτω, χωρίς διακοπή και χωρίς να συμμετέχουν στην επιχείρηση «διάσωσης». Μοιάζει σαν το Megrez να άφησε κάτι στην ανοικτή θάλασσα και αμέσως επέστρεψε στο σπίτι του. Σαράντα λεπτά αργότερα μετά το Megrez επέστρεψε, ακριβώς την ίδια στιγμή και με τέλειο συγχρονισμό το Phoenix εντόπισε ένα σκάφος με μετανάστες.

8,5 ναυτικά μίλια στα ανοικτά Mellitah και εντός των Λιβυκών χωρικών υδάτων, τα τέσσερα πλοία που ανήκουν σε ευρωπαϊκές ΜΚΟ ξεκίνησαν την «αποστολή διάσωσης» τους και περισυνέλλεξαν 113 άτομα. Το πιο κοντινό ασφαλές λιμάνι είναι η Zarzis στην Τύνιδα, περίπου 65 ναυτικά μίλια δυτικά από το σημείο «διάσωσης». Αυτό το λιμάνι το επισκέπτονται συχνά τα πλοία που λειτουργούν για αυτές τις ΜΚΟ. Αντί να φέρουν όμως τους μετανάστες στη Zarzis το Phoenix έφερε τους μετανάστες 275 ναυτικά μίλια βόρεια προς την Ιταλία.

Φυσικά, αφού οι 113 επιβάτες κατέβαλλαν 1000-1500 ευρώ ο καθένας και πρέπει να μεταφερθούν στην Ευρώπη και να όχι στην Τύνιδα.

Με βάση την παρατήρηση μας, αποδείχθηκε ότι οι ιταλικές αρχές γνώριζαν εκ των προτέρων (10-11 ώρες πριν) ότι θα υπάρξει μια «διάσωση» εκείνο το βράδυ.

Ήλθαν σε επαφή με το Golfo Azzurro εκ των προτέρων, καθώς το πλοίο ήταν περισσότερο από 30 ναυτικά μίλια στα ανοικτά των Λιβυκών ακτών. Ο καπετάνιος ήξερε ότι είχε προγραμματιστεί να πάρει τους μετανάστες, αν και δεν υπήρχε ακόμη κανένα σήμα κινδύνου. Εκείνη τη στιγμή οι μετανάστες ήταν πιθανώς ακόμα στη Λιβύη. 

Στις 19:00 το Phoenix είχε προειδοποιηθεί από την ακτοφυλακή να κατευθυνθεί προς το σημείο παραλαβής. Στις 20:00 το Megrez άφησε την Λιβύη και έφτασε 2 ναυτικά μίλια πριν από το σημείο παραλαβής και στις 20:40 ώρες το γύρισε. Σαράντα λεπτά αργότερα το Phoenix εντόπισε το φουσκωτό. Η όλη επιχείρηση είχε προγραμματιστεί τέλεια!

Μοιάζει με «διάσωση» αλλά είναι μέρος μιας καλά οργανωμένης και επικίνδυνης επιχείρησης εμπορίας ανθρώπων. Το γεγονός ότι 17 άνθρωποι αγνοούνται, δεν κάνουν αυτή μια αποστολή διάσωσης! Οι διοργανωτές και όσοι εμπλέκονται είναι εξ ολοκλήρου υπεύθυνοι για την ασφάλεια των επιβατών τους (νόμιμων ή λαθραίων) και θα πρέπει να λογοδοτήσουν!

Άρθρο του Gefira.org.

Μετάφραση-Σχόλια Γιάννης Αγγέλου