ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ

ΤΟ ΑΙΜΟΣ BLOG ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΤΟΣ 2022, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ



Το πρώτο βήμα για να εξοντώσεις ένα έθνος, είναι να διαγράψεις τη μνήμη του.Να καταστρέψεις τα βιβλία του, την κουλτούρα του, την ιστορία του.Μετά να βάλεις κάποιον να γράψει νέα βιβλία, να κατασκευάσει μια νέα παιδεία, να επινοήσει μια νέα ιστορία ...Δεν θα χρειαστεί πολύς καιρός για να αρχίσει αυτό το έθνος να ξεχνά ποιο είναι και ποιο ήταν.Ο υπόλοιπος κόσμος γύρω του θα το ξεχάσει ακόμα πιο γρήγορα».Δεν είναι κακό να μην αισθάνεται κανείς Έλληνας, όπως και να πιστεύει άκριτα, όπου αυτός θέλει, τόσα δισεκατομμύρια άνθρωποι άλλωστε το κάνουν αυτό, κακό είναι να διαστρεβλώνει την αλήθεια με ανύπαρκτες γνώσεις και ψεύδη! ”Το πολιτικό σύστημα θριαμβεύει επειδή είναι μια ενωμένη μειοψηφία που ενεργεί εναντίον μιας διαιρεμένης πλειοψηφίας.”

Τα κόμματα αντανακλούν κοινωνικές πραγματικότητες και ιδεολογικές αφετηρίες. Και μονάχα όταν η ίδια η κοινωνία τα απορρίψει, περνούν στην Ιστορία.

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ - ΚΥΠΡΟΣ- ΜΕΤΑΠΟΛΥΤΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ -ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ- ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ.

            Οι ρίζες της σημερινής μας 
οικονομικής χρεοκοπίας βρίσκονται 
στο μαύρο καλοκαίρι 
της Κυπριακής Τραγωδίας του 1974
Kίμωνος, του Αθηναίου
Η μεταπολιτευτική δημοκρατία γεννήθηκε πάνω στα ερείπια μιας μεγάλης εθνικής καταστροφής, την οποία ξεπερνά σε σημασία μόνο ο ξεριζωμός του Ελληνισμού της Ιωνίας, του Πόντου και της Ανατολικής Θράκης.

Οι μέρες που διάγουμε σηματοδοτούν την οριστική κατάρρευση της μεταπολίτευσης, υπό το βάρος της οικονομικής χρεωκοπίας της χώρας. Όμως, πολύ πριν χρεωκοπήσει οικονομικά, η μεταπολιτευτική μας δημοκρατία είχε χρεωκοπήσει ηθικά. 


Η σημερινή της κατάρρευση, μέσα σε μία ατμόσφαιρα σήψης, αποσύνθεσης και ηθικής παρακμής, ήταν προδιαγεγραμμένη και έχει σε μεγάλο βαθμό τις ρίζες της σε εκείνο το μαύρο καλοκαίρι του 1974. 


Την προδίκασε η αδυναμία της, ή ακριβέστερα η συνειδητή της άρνηση, να αποκαθάρει το άγος του πραξικοπήματος και της τουρκικής εισβολής και να αποδώσει δικαιοσύνη για την Κυπριακή Τραγωδία. Τιμωρώντας όσους άνοιξαν την Κερκόπορτα στο Πεντεμίλι της Κυρήνειας και τιμώντας όσους προέταξαν τα στήθη τους, υπερασπιζόμενοι τέσσερις χιλιάδες χρόνια ελληνικής ιστορίας στο νησί του Ευαγόρα.


Δεν υπάρχει τίποτα το μεταφυσικό σε αυτή τη διαπίστωση. Ούτε η μοίρα της ελλαδικής κοινωνίας το είχε γραμμένο – για όσους την θεωρούν πλοηγό της ζωής, ούτε ο Θεός μας τιμώρησε – για όσους πιστεύουν στην ύπαρξή Του. Απλά, η ηθική συγκρότηση μιας κοινωνίας, αποτελεί ασφαλή οδηγό και πρόκριμα για την κατάληξή της. 


Μία κοινωνία που ανέχτηκε τον ενταφιασμό της διερεύνησης των ευθυνών για μία τέτοια εθνική καταστροφή, ήταν θέμα χρόνου να συναντήσει την επόμενη. Τριάντα πέντε (και κάτι) χρόνια μετά, είναι ασήμαντος ιστορικός χρόνος. Θα μπορούσε να είχε συμβεί αργότερα, ή και νωρίτερα, ήταν όμως νομοτελειακό πως η κατάρρευση θα ερχόταν. Τα συμπτώματα της Ύβρεως που διαπράχθηκε ήσαν πολλά και εξόφθαλμα αλλά και το δέλεαρ που έπεισε το κοινωνικό σώμα να ανεχθεί τη συγκάλυψη, κι αυτό ήταν ευδιάκριτο.


Η Ύβρις υπήρξε τεράστια, ανήκουστη. Κανείς δεν τιμωρήθηκε για την ανείπωτη Τραγωδία! Οι στρατηγοί, ναύαρχοι, πτέραρχοι, και ό,τι άλλο τέλος πάντων ήταν τότε, που σχεδίασαν και εκτέλεσαν το πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου (ή δεν έκαναν τίποτα για να το εμποδίσουν, αρκούμενοι στο να μιλούν με τους Αμερικανούς και τον ξένο «παράγοντα»), έζησαν – ή ζουν ακόμα – εν τιμή, απολαμβάνοντας τίτλους, συντάξεις και προνόμια


Όσοι ολιγώρησαν μπροστά στον εισβολέα (ενώ ίσως είχαν αποδειχθεί «λιοντάρια» στο πραξικόπημα), δεν ελέγχθηκαν ποτέ. O θλιβερός θίασος που υποδυόταν την «ελληνική κυβέρνηση» κατά το πραξικόπημα και την πρώτη φάση της τουρκικής εισβολής, δεν αντιμετώπισε ποτέ τη δικαιοσύνη. Οι πολιτικοί άνδρες που ανέλαβαν τα ηνία στις 23 Ιουλίου, δεν έδωσαν ποτέ εξηγήσεις για όσα έκαναν ή, το κυριότερο, παρέλειψαν να κάνουν, για να υπερασπιστούν την μεγαλόνησο από την ολοφάνερα επικείμενη δεύτερη φάση των επιχειρήσεων.
Απεναντίας, όσοι ρίχτηκαν στις 20 Ιουλίου στον αγώνα, με το πάθος που πραγματικά ταίριαζε σε όσους αξιώθηκαν τέτοια τιμή, υβρίστηκαν, συκοφαντήθηκαν και αφέθηκαν ανενδοίαστα στη λήθη, στην αδιαφορία και στην απαξίωση. Και όσοι από αυτούς είχαν την ατυχία να απωλέσουν τη σωματική τους αρτιμέλεια ή την ψυχική και σωματική τους υγεία, υπέστησαν απίστευτους εξευτελισμούς από τη μεταπολιτευτική μας δημοκρατία. 


Οι νεκροί, οι τραυματίες, οι αγνοούμενοι, οι πρόσφυγες, τα ορφανά, οι κακοποιημένες γυναίκες της εισβολής, αφέθηκαν να ξεχαστούν. Τι τύχη είχε μία δημοκρατία που διαπράττει τέτοια ανομία; Δεν ήταν φανερό πού θα κατέληγε;


Η Κυπριακή Τραγωδία του 1974 δεν είναι όμως ένα οποιοδήποτε γεγονός. Πρόκειται για μία πολιτικο-στρατιωτική ήττα που σημαδεύει ανεξίτηλα την Ιστορία του Έθνους και υποθηκεύει το μέλλον του Ελληνισμού σε μία πανάρχαια κοιτίδα του. 


Τι είδους δημοκρατία είναι αυτή που αρνείται να διερευνήσει τα αίτια ενός τέτοιου εφιάλτη, επικαλούμενη πως θα διαταραχθούν οι σχέσεις της χώρας με τον «ξένο παράγοντα»; 


Τι είδους κοινωνία είναι αυτή που ανέχεται, λιγότερο από δεκαπέντε χρόνια μετά την τραγωδία, υποκριτικό «άνοιγμα» του φακέλου της Κύπρου για να εξυπηρετηθούν εκλογικές σκοπιμότητες της στιγμής; 
Δεν της αξίζει να καταρρεύσει μέσα στη γενική καταισχύνη; 

Μία δημοκρατία που αφήνει άταφους και λησμονημένους τους ήρωές της και ατιμώρητους τους υπεύθυνους μίας ιστορικής καταστροφής, επειδή «…ανακύπτει κίνδυνος να προκύψουν γεγονότα ικανά να διαταράξουν τας διεθνείς σχέσεις της Ελλάδος μετ’ άλλων κρατών…», δεν έχει προδιαγράψει το μέλλον της; 


Δεν ήταν φανερό πως η κοινωνία της θα άκουγε κάποτε έναν gauleiter από την Εσπερία να δηλώνει ωμά πως «η εθνική κυριαρχία των Ελλήνων θα περιοριστεί σε μεγάλο βαθμό»; 


Ξέρω πως πολλοί θα καγχάσουν με όσα υποστηρίζει αυτό το σημείωμα. «Τι σχέση έχει», θα πούν, «η οικονομική μας χρεωκοπία, με τα όσα έγιναν το καλοκαίρι του 1974»; “It’s the economy stupid!”, θα φωνάξουν οι γιάπηδες του LSE και του Harvard. Ποιά Κύπρος; Εδώ μιλάμε για ΑΕΠ, spreads, CDS, το διογκωμένο δημόσιο, τα swaps, τι είναι αυτά που μας λές; Πικρό και παγωμένο θα είναι όμως το γέλιο τους. 

Γιατί όλοι ξέρουμε πως μία κοινωνία χρεωκοπεί οριστικά, μόνο όταν διαλυθεί το σύστημα αξιών της. Αυτό είναι που της επιτρέπει να σταθεί όρθια και να αντέξει φυσικές και οικονομικές καταστροφές, πολέμους, αναποδιές και δυστυχίες. 


Η ελλαδική κοινωνία υπονόμευσε το σύστημα αξιών της, όταν απέστρεψε το πρόσωπο από την κυπριακή τραγωδία, για να κυνηγήσει την επίπλαστη οικονομική ευμάρεια της μεταπολίτευσης


Και τώρα είναι γονατισμένη και ανίκανη να αντιδράσει. Θα στοιχημάτιζε κανείς, έστω και μία πεντάρα, πως η ελλαδική κοινωνία έχει τη δύναμη να αντέξει μία πτώχευση; Γιατί, το δίλημμα του αν μπορεί να αντέξει κάτι πιο επώδυνο (όπως π.χ. την ανάγκη να υπερασπιστεί ενόπλως την ανεξαρτησία και την ακεραιότητά της), αρνούμαι ακόμη και να το εκφέρω ....


Πιστεύω πως η προσπάθεια που έκανε η κοινωνία μας να αποστρέψει το πρόσωπο από (τις ευθύνες της και το χρέος της προς) την Κύπρο, οδήγησε σε καταστάσεις περίεργες. Η πολιτική μας ηγεσία, γιορτάζει κάθε χρόνο στις 24 Ιουλίου την επάνοδο της Δημοκρατίας, με μία glamorous (παλαιότερα τουλάχιστον) δεξίωση της Προεδρίας. Η δεξίωση αυτή και ο χρόνος τέλεσής της, ενσαρκώνει την τραγωδία που ανεπίγνωστα μάλλον, έζησε η δική μου γενιά – η γενιά της μεταπολίτευσης, των σημερινών πενηντάρηδων. 


Ποτέ δεν κατάφερα να συνέλθω από την διαπίστωση πως την ώρα εκείνη, της 23ης Ιουλίου του 1974, που εγώ ανέμιζα μία σημαία στην Αθήνα πανηγυρίζοντας για την κατάρρευση της δικτατορίας, κάποια παιδιά της γειτονιάς μου, της πόλης μου, του συγγενικού μου κύκλου, της διπλανής πόρτας τελικά, πέθαιναν μαχόμενοι στην Κυπριακή Γή, σε μία μάχη αισχρά προδομένη. 

Την ίδια ακριβώς ώρα που εγώ ανέμιζα τη σημαία και όλοι γύρω μου πανηγύριζαν, στην Κύπρο, η ΕΛΔΥΚ υπερασπιζόταν το στρατόπεδό της και τα όπλα της έπαιρναν φωτιά. Η ελλαδίτικη Α’ Μοίρα Καταδρομών έθαβε 30 καρβουνιασμένα παλικάρια, θύματα της γελοιότητας αυτών που δεν λογοδότησαν ποτέ, και έπαιρνε θέση για τη μάχη που κράτησε ελεύθερο το αεροδρόμιο της Λευκωσίας. Η 33η Μοίρα Καταδρομών είχε παραδώσει στην αγκαλιά του Πενταδάκτυλου τον Ταγματάρχη Κατσάνη και στην Αθανασία τους 120 αξιωματικούς και καταδρομείς της που προσπάθησαν να κλείσουν με τα κορμιά τους το ρήγμα της Κυρήνειας, από όπου έμπαινε σιδερόφρακτος πια ο Αττίλας. Η 31η Μοίρα Καταδρομών αγρυπνούσε φυλάγοντας τη ρημαγμένη Κυπριακή Γή, ανασταίνοντας με τη λαμπρή της δράση από τον Πενταδάκτυλο ως το Πυρόι, το 5/42 Σύνταγμα Ευζώνων του Πλαστήρα. Και η Δόξα μελετούσε το ανάστημα του Παύλου Κουρούπη, του Ελευθέριου Τσομάκη και των λαμπρών συμμαχητών τους, που διάλεξαν να στοιχειώσουν την Κυρήνεια με τη θυσία τους, παρά να φύγουν. 


Εμείς όμως στην Αθήνα, εκείνη ακριβώς τη στιγμή, τίποτα από αυτά δεν γνωρίζαμε και τίποτα από αυτά δεν φαινόταν να μας νοιάζει. Το πανηγύρι της Μεταπολίτευσης, μόλις είχε ξεκινήσει. Δεν το σταματούσε ούτε η κλαγγή των όπλων, ούτε ο ορυμαγδός της μάχης από τη μαρτυρική Κύπρο. Δεν το σταμάτησε ούτε ο Αττίλας ΙΙ. Μόνο τώρα πια σταματάει, μάλλον με τον τρόπο που του άξιζε .... 

Θα πρότεινα στο σημείο αυτό, πριν αποτιμήσει ο αναγνώστης τα όσα έγραψα σε αυτό το σημείωμα, να κάνει λίγο ακόμα υπομονή, και να γυρίσει τη ματιά του 80 χρόνια πίσω, για να κάνει μία σύγκριση. Για να σκεφτεί, αν ο ισχυρισμός του σημειώματος αυτού πως η ρίζα της χρεωκοπίας βρίσκεται στην απροθυμία της ελλαδικής κοινωνίας να αποκαθάρει το άγος του 1974, έχει κάποια βάση. 


Το Σεπτέμβρη του 1922, φαινόταν να καταρρέει όχι μόνο η «Μεγάλη Ιδέα» αλλά ολόκληρο το Ελληνικό Κράτος. Τελείωνε με το χειρότερο δυνατό τρόπο μία πολεμική περιπέτεια δέκα ετών. O διπλασιασμός της εδαφικής έκτασης της χώρας (1912-13) κινδύνευε να εξανεμιστεί από την οδυνηρή ήττα στη Μικρά Ασία, που έθετε σε κίνδυνο την ύπαρξη του Έθνους. Τα πάντα κατέρρεαν. Τα θλιβερά απομεινάρια μιας ένδοξης Στρατιάς διέρρεαν σε αποσύνθεση, μαζί με πλήθη προσφύγων που ετοιμάζονταν να περάσουν το Αιγαίο και να έλθουν στην ηπειρωτική Ελλάδα. 


Ας κάνει τώρα ο αναγνώστης ένα μικρό χρονικό άλμα: μόλις 18 χρόνια μετά, και μάλιστα ύστερα από μία περίοδο ανώμαλου πολιτικού βίου και αλλεπάλληλων στρατιωτικών κινημάτων, μία επίσημη χρεωκοπία (1932) και μία τετράχρονη δικτατορία, το ίδιο Έθνος έγραφε την εποποιία του ’40, γονατίζοντας κυριολεκτικά (τη μία) και ηθικά (την άλλη), δύο αυτοκρατορίες της εποχής. 


Πώς επετεύχθη αυτό; Θα είχε συμβεί αν δεν είχε αποκαθαρθεί το άγος της Μικρασιατικής Καταστροφής με την δίκη και την εκτέλεση των 6; Θα είχε καταφέρει χωρίς αυτή την κάθαρση, η ηγεσία της εποχής, να συγκροτήσει τη Στρατιά του Έβρου και να επιτύχει τους όρους της Λωζάνης; Θα είχε σταθεί όρθιο το Έθνος; Αμφίβολο. Του «Έθνους η ειμαρμένη» απαίτησε Κάθαρση. Τιμωρία. Για κάποιους ίσως άδικα, αλλά δεν γινόταν αλλιώς. 


Ας συγκρίνει λοιπόν τώρα ο αναγνώστης, το τότε και το σήμερα. Η φτωχή, ηττημένη, ταπεινωμένη Ελλάδα του 1922, μετά την Κάθαρση της Μικρασιατικής Τραγωδίας στάθηκε στα πόδια της και ανάγκασε 18 χρόνια μετά όλη την οικουμένη να υποκλιθεί στο μεγαλείο της ελληνικής ψυχής.
Αντίθετα, η ευημερούσα Ελλάδα του 1974, «ταϊστηκε» με «δημοκρατία», «σοσιαλισμό» και «οικονομική ανάπτυξη», και αγνόησε την ιστορική αναγκαιότητα και την αδήριτη εσωτερική ανάγκη του κοινωνικού σώματος για τιμωρία των ενόχων της Κυπριακής Τραγωδίας. Τριάντα επτά χρόνια μετά, και αφού είδε να περνά μπροστά της τόσος πλούτος όσος ίσως δεν είχε εμφανιστεί σε καμμία άλλη περίοδο του ελεύθερου βίου της, η Ελλαδική κοινωνία καταρρέει παταγωδώς. Καταρρέει, βασανιστικά και εξευτελιστικά, περίγελως των Εθνών της Γης. 


Μη έχοντας ηθική πυξίδα, εκμαυλισμένη και αποπροσανατολισμένη, διαλύεται αδυνατώντας να βρεί στήριγμα στην εθελόδουλη μεταπολιτευτική πολιτική elite, αλλά και στη γελοία, νεο-πλουτίστικη οικονομική elite (της οποίας οι «εκλεκτοί», κάποτε διασκέδαζαν εκτοξεύοντας αλλήλοις αστακούς, σε εκείνα τα «υπέροχα» καλοκαιρινά μυκονιάτικα parties της περιόδου του Χρηματιστηρίου, έξοχα δείγματα της αισθητικής μιας μεταπολίτευσης που οικοδομήθηκε πάνω στα ερείπια του Κυπριακού Ελληνισμού). 


Μετά από αυτή την ιστορική αντίστιξη, ας καγχάσει όποιος θέλει για το περιεχόμενο αυτού του άρθρου. Αν μπορεί, φυσικά. Οι σκιές του Κυπριακού καλοκαιριού του 1974, και το βλέμμα εκείνου του αγοριού μπροστά στον τοίχο που κραυγάζει μέσα στην εκκωφαντική σιωπή της φωτογραφίας «Κανένας δεν ξεχνά, Τίποτα δεν ξεχνιέται!» θα στοιχειώνουν για πάντα τις μέρες μας. Η Κύπρος τιμωρεί διαχρονικά και αυτούς που «εμήδισαν», και αυτούς που την ξέχασαν. Μάλλον, δεν θα καταφέρουμε να μάθουμε με σιγουριά αν κάποιοι «εμήδισαν», απλά το υποπτευόμαστε. Σίγουρα όμως, η ελλαδική κοινωνία επέλεξε να ξεχάσει. 

Αλλά, όπως μαρτυρά ο σοφός λαός, όπως στρώνει κανείς, έτσι κοιμάται.






















Η ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ


Τα προεόρτια του χαβαλέ της 17ης Νοεμβρίου και ο κύκλος ζωής της "αριστεράς" (του κώλου)



Οι "Αριστεροί" έλεγαν το 1973: 
"ψωμί, παιδεία, ελευθερία", όμως δεν το εννοούσαν και τόσο... 


Οι "Αριστεροί" λένε το 2014: 
"τζαμί, αργία, καφετερία", μάλλον όμως το εννοούν!


Θα προσπαθήσω να αναλύσω τον κύκλο ζωής της "Αριστεράς"* (του κώλου) στην ελληνική κοινωνία εν έτει 2014:

Οι σύγχρονοι "Αριστεροί" είναι κατά κανόνα άτομα που χαρακτηρίζονται από οκνηρία, δειλία και σύμπλεγμα κατωτερότητας. Μέσα στο μυαλό τους η Αριστερά καλλιέργησε τον φθόνο και το μίσος για τους ευπορότερους συμπολίτες τους. Οι υποστηρικτές των Αριστερών κομμάτων και σχηματισμών διαμαρτύρονται με πάγιο αντικείμενο τις οικονομικές διεκδικήσεις τους. Οι περισσότεροι ανήκουν στον δημόσιο τομέα ως εκ τούτου η διαμαρτυρία τους θυμίζει τον θαμώνα του πρακτορείου ΠΡΟΠΟ που ποντάρει ένα μικρό ποσό ελπίζοντας να γίνει πλούσιος εύκολα και χωρίς κινδύνους. Οι Αριστεροί δημόσιοι υπάλληλοι είναι κοινώς μάγκες εκ του ασφαλούς αφού το εργασιακό καθεστώς τους προφυλάσσει από απολύσεις ή άλλες επιπτώσεις. Άλλη κατηγορία υποστηρικτών της Αριστεράς είναι οι εύποροι που εκδηλώνουν τον ανθρωπισμό με το Αριστερό προσωπείο, εξιλεώνοντας έτσι τις τύψεις τους για την δυστυχία που επικρατεί γύρω τους.

Οι σύγχρονοι "Αριστεροί" προβαίνουν σε παράνομη αφισοκόλληση, ανάρτηση πανώ και αναγραφή συνθημάτων, πάντοτε με την ανοχή και την ατιμωρησία του φιλελεύθερου καθεστώτος και της αστυνομίας. Το κράτος κλείνει τα μάτια στην παρανομία της Αριστεράς, ακόμη και όταν αυτή αγγίζει την εγκληματική δράση με προπηλακισμούς, ακόμα και δολοφονίες "αντιφρονούντων φασιστών" όπως έγινε στο Ν.Ηράκλειο πριν ένα χρόνο. Την παραγωγή των υλικών προπαγάνδας και όλων των ειδών των αφισών την αναλαμβάνουν αποκλειστικά τα ιδιόκτητα τυπογραφεία και οι επιχειρήσεις της Αριστεράς. Η Αριστερή προπαγάνδα καλεί τους συντρόφους σε συλλαλητήρια ανά τακτά χρονικά διαστήματα, με αποκλειστικό αντικείμενο τις οικονομικές διεκδικήσεις που προαναφέρθηκαν. Έτσι επιτυγχάνεται η εκτόνωση της επαναστατικότητάς τους και η συσπείρωσή τους. Ένας άγραφος κανόνας είναι πως οι Αριστεροί δεν αντιπαρατίθενται σχεδόν ποτέ σε δημοκρατικό διάλογο κατά μόνας με υποστηρικτή αντίθετων απόψεων. Καλύπτονται μέσα στην μάζα και πάντοτε λειτουργούν οχλαγωγικά, συστηματικά φωνασκούν για να εκμηδενίσουν τον πολιτικό τους αντίπαλο με την δημιουργία εντυπώσεων.

Οι αφισοκολλητές είναι αμοιβόμενοι σύντροφοι, αφού οι ιδεολόγοι Αριστεροί ελαττώθηκαν δραματικά μετά από την νομιμοποίηση του ΚΚΕ το 1974. Άλλοι συνήθως μεγάλης ηλικίας υπηρετούν την Αριστερά ανελλιπώς ως εκλογικοί αντιπρόσωποι. Οι δύο αυτές κατηγορίες συντρόφων αφισοκολλητές και εκλογικοί αντιπρόσωποι, αποτελούν την εξασφαλισμένη εκλογική πελατεία για την κοινοβουλευτική Αριστερά, όντας ψηφοφόροι που αναλώνονται πιστοί έως το τέλος της ζωής τους. Με τον τρόπο αυτό διαιωνίζεται η κοινοβουλευτική παρουσία της Αριστεράς με το επωφελές επακόλουθό της, την γενναία κομματική επιχορήγηση. Με αυτήν επιβιώνουν οι τοπικές οργανώσεις των Αριστερών κομμάτων και ενισχύεται η πανίσχυρη, ομολογουμένως συνδικαλιστική παρουσία τους. Με αυτήν την επιχορήγηση "αιμοδοτούνται" και οι επιχειρήσεις εκδόσεων και τυπογραφείων, που λειτουργούν επίσης και ως ακραιφνώς καπιταλιστικές εταιρείες που "χτυπούν" δουλειές με εκδόσεις εφημερίδων, ακόμα και περιοδικών lifestyle!


Όμως ο κύκλος ζωής της Αριστεράς που περιγράψαμε έως εδώ, μοιραία θα ανάλωνε τους παλαίμαχους συντρόφους και νομοτελειακά θα διακόπτετο δίχως την μετάγγιση με "νέο αίμα". Η στρατολόγηση νέων υποστηρικτών είναι το κρίσιμο κομμάτι και δεν μπορεί να γίνει αλλού εκτός από τα παιδαγωγικά φυτώρια, τα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα. Με εκπληκτικό και τρόπο η Αριστερά δεν αντλεί συντρόφους μόνο από την τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά φροντίζει με συγκαλυμμένες οργανώσεις της, να νουθετεί τη νεολαία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ακόμα και στα δημοτικά σχολεία! Οι "σοφοί λαϊκοί επίτροποι" έχουν φροντίσει να τρυπώσουν σαν κατσαρίδες σε συλλόγους γονέων, καθητητών, "λαϊκά φροντιστήρια" και επιτροπές κατοίκων. Η επικουρία της Αριστεράς από το μεταπολιτευτικό φιλελεύθερο καθεστώς είναι έως και σήμερα σκανδαλώδης στον χώρο της εκπαίδευσης. Οι υποκινούμενες Αριστερές καταλήψεις στα σχολεία, καθώς και οι φοιτητικές εκλογές στα πανεπιστήμια έχουν κοινό παρονομαστή την επιβολή της Αριστερής άποψης με την βία και την τρομοκρατία. Η ατιμωρησία των προστατευόμενων ανήλικων επαναστατών στα σχολεία σε συνδυασμό με τους "παντοδύναμους" Αριστερούς εκπαιδευτικούς τροφοδοτεί εύκολα με νέο αίμα την Αριστερά. Ανάλογα η ασυλία των Αριστερών ενηλίκων φοιτητών στα πανεπιστήμια ματαιώνει οποιαδήποτε προσπάθεια εξυγίανσης της εκπαίδευσης. Στο τέλος η πεινασμένη Αριστερά κατασπαράζει τα απροστάτευτα Ελληνόπουλα των προβληματικών οικογενειών, όπως όταν η αλεπού παρεισφρύσει στο ξέφραγο κοτέτσι.


Δεν πρέπει να απογοητευόμαστε όμως. Μπορεί το καθεστώς να είναι άδικο και ναρκωτικό για την πατρίδα, όμως όλο και περισσότεροι Έλληνες αποκωδικοποιούν την αποκρουστική δομή του και αποφασίζουν να αντισταθούν. Ο μόνος τρόπος τρόπος να νικήσεις το ψέμα είναι η αλήθεια. Η Αριστερή ιδεολογία υπήρξε δεκανίκι του καθεστώτος επί 40 χρόνια, από αφέλεια ή από σκοπιμότητα. Το αδύνατο σημείο της ιδεολογίας αυτής είναι πως βασίζεται στο ψεύδος και στην διαστρέβλωση της ιστορικής αλήθειας. Γι' αυτόν τον λόγο η Αριστερή ιδεολογία είναι καταδικασμένη να ηττηθεί από την Πατριωτική Αλήθεια.


Νίκος Β.



ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 
250000 ΜΑΙΜΟΥΔΕΝΙΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ «ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΩΝ»


Κι αυτό για το αρχείο σας. Κι ἀκόμη πληρώνουμε 250.000 μαϊμουδένιες συντάξεις …«ντιστασιακῶν»!!!


250.000 συντάξεις πληρώνουμε ακόμα και σήμερα σε μαϊμού αντιστασιακούς …70 χρόνια ΜΕΤΑ την λήξη του Β’ΠΠ.



250.000 ενενηντάρηδες υπεραιωνόβιοι «αντιστασιακοί», που οι κακουχίες του πολέμου τους αύξησαν το προσδόκιμο ζωής, αντί να τους το μειώσουν, και μαζί με τις διώξεις, τις φυλακίσεις και τις ἐξορίες κατήντησαν να έχουν προσδόκιμο ζωής τα… 200 χρόνια!!!



Τέτοια θαύματα μόνο στην Ελλάδα του Ανδρέα μπορούσαν να συμβούν, ταυτόχρονα με τα τριώροφα χωράφια που επιδοτούσε η Ευρωπαϊκή Ένωση στα χρυσά χρόνια της «πράσινης» αναπτύξεως με δάνεια από τους τοκογλύφους.



Σίγμα



Πηγή: Φιλονόη